תאגיד המיחזור יעלה קמפיין הסברה בהשקעה של 5 מיליון שקל
הקמפיין החדש יעלה תחת הכותרת "זה טבעי שתמחזר". בנוסף ישקיע התאגיד 20 מיליון שקל בתשתיות המיחזור ברחבי הארץ
יעד איסוף הבקבוקים הגדולים (1.5 ליטר) יעמוד על 50% מסך הבקבוקים עד 2014 כפי שחויב על פי החוק החדש. על פי ההסכם בין יצרניות
על מנת לעמוד ביעד, ישקיע התאגיד בשנה הקרובה כ-20 מיליון שקל בתשתיות המיחזור ברחבי הארץ. עד סוף 2010 יוצבו 2,500 מתקנים ובכל שנה שאחרי כ- 4,000 מתקנים נוספים.
מסקר שערך תאגיד המיחזור באמצעות מכון גיאוקטוגרפיה, עולה כי 39% מבתי האב צורכים מעל ל-6 בקבוקים משפחתיים בשבוע ממוצע, ו-22% עד 5 בקבוקים.
50% מהציבור רוצים להשתתף בפעולת המיחזור – 43% ציינו שהם תמיד זורקים את הבקבוקים למתקן המיחזור ו-7% זורקים את רוב הבקבוקים. רק 38% ציינו כי הם לא זורקים בקבוקים למתקן המיחזור. מי שאינם מקפידים על השלכת הבקבוקים ציינו כי הדבר נובע מכך שכלובי המיחזור רחוקים מביתם (36%), או שכלל אין כלובי מיחזור בסביבת מגוריהם (34%). 21% ציינו שהם פשוט מתעצלים.
בתאגיד המיחזור מקווים לעמוד ביעד באמצעות קמפיין הסברה שיושק תחת הסלוגן החדש - "זה טבעי שתמחזר". מאחורי הסלוגן עומד משרד הפרסום יהושע TBWA, והוא יחליף את הקמפיין הישן "זה מטורף לא למחזר". הקמפיין הישן זכה להצלחה והביא לגידול באיסוף הבקבוקים הגדולים. הקמפיין יכלול טלוויזיה ורדיו.