$
כלכליסט-טק

פייסבוק רוכשת חברת שירותי מיקום ב-15-10 מיליון דולר

Hot Potato מאפשרת למשתמשים לדווח לא רק על מיקומם, אלא גם על הסרט שבו הם צופים והמוזיקה שהם שומעים, ובאמצעותה תוכל פייסבוק להרחיב את שירות Facebook Places

אבנר קשתן 17:31 22.08.10

 

פייסבוק לא עומדת במקום: בסוף השבוע הודיעה חברת Hot Potato, המפתחת שירותי מיקום ושיתוף פעילות, כי היא נרכשה על ידי פייסבוק. על פי ההערכות, סכום הרכישה נע בין 10 ל-15 מיליון דולר.

 

השירות של Hot Potato מאפשר למשתמשים לעשות צ'ק-אין לא רק סביב מיקומו של המשתמש, אלא סביב כל פעילות אחרת - צפייה בסרט, קריאה של ספר או "על מה אני חושב כעת", ועל ידי כך לקשר בין משתמשים על בסיס תחומי עניין משותפים.

 

בבלוג הטכנולוגיה טקראנץ', אשר דיווח על המגעים לפני כחודש, מסרו כי מטרת הרכישה היא גיוס המפתחים של Hot Potato והניסיון שלהם בתחום. פייסבוק השיקה בשבוע שעבר את שירות פייסבוק Places, המאפשר למשתמשים לעשות צ'ק-אין לאתרים ומיקומים, ועל פי הערכות, רכישת Hot Potato נועדה להרחיב את האפשרויות של השירות.
x