• תפריט
תיירות

התוכנית של קובי מור: אמנת שירות בין הנוסעים לבין רשות שדות התעופה

מנכ"ל רשות שדות התעופה: "זו פנטזיה שלי כבר הרבה שנים. אני רוצה לכרות חוזה עם הנוסעים, שיגדיר בדיוק למה הם זכאים"

יסמין גיל 09:5922.07.10

כמה זמן לאחר הנחיתה בנתב"ג תקבלו את המזוודה וכמה זמן תמתינו למונית? ברשות שדות התעופה מנסחים בימים אלה אמנת שירות לנוסעים, שבה התחייבות של הרשות לגבי שלל פרמטרים בפעילות נמל התעופה.

 

לדברי מנכ"ל הרשות, קובי מור: "זו פנטזיה שלי כבר הרבה שנים. אני רוצה לכרות חוזה

עם הנוסעים, שיגדיר בדיוק למה הם זכאים. בחוזה, שכרגע הוא בשלבי בטיוטה, יהיה כתוב כמה עגלות שירות עצמי יש בנמל; בתוך כמה זמן אנחנו מתחייבים שיקבלו את המזוודות; כמה מקומות חנייה אני מתחייב לספק להם; וכמה זמן הם ימתינו למוניות.

 

"כשאתה מגיע למלון טוב ברחבי העולם אתה מוצא על המיטה פתק שבו כתוב: 'אנחנו מתחייבים שאם תצטרך מגבת יבשה, תקבל אותה בתוך כך וכך זמן, ואם יש תקלה טכנית בחדר אז חייבים לתקן אותה תוך זמן מוגדר. כך אני חושב שגם אנחנו צריכים לנהוג בלקוחות שלנו, למרות שאנחנו מונופול ואולי דווקא בגלל זה".

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x