קרסו מוטורס החלה בשיווק ניסאן קשקאי 2010
הקשקאי, דגם פופולארי באירופה וגם בישראל שבה נמכרו מאז השקתו כ-4,000 מכוניות, זכה למתיחת פנים
חברת קרסו מוטורס יבואנית ניסאן לישראל תחל בשבוע הקרוב בשיווקו של ניסאן קשקאי 2010. הקשקאי שזכה לפופולאריות באירופה וגם בישראל שבה נמכרו מאז השקתו כ-4,000 מכוניות, זכה למתיחת פנים הכוללת שינוי בעיצוב חזית הרכב, החלפת הפנסים הקדמיים והאחוריים והחלפת הגריל הקדמי.
בנוסף
לקוחות שמעדיפים לרכוש את הקשקאי "הישן" יוכלו לרכוש את דגם הויזה שנותר ללא שינויים עיצוביים במחיר של 159 אלף שקלים. היצע המנועים והגיר נותר זהה עם מנוע בנפח 2 ליטרים המפק 140 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית רציפה כשהדגם הבסיסי מוצע עם הנעה קדמית בלבד. הקשקאי הארוך יותר עם שני מקומות נוספים מאחור מוצע עם הנעה כפולה.