בינג משתדרג: יתמקד בחיפושי מדיה
מנוע החיפוש של מיקרוסופט יציף לראש עמוד התוצאות מידע רלבנטי למשחקים, מוזיקה וסרטים - כולל תמונות של האמנים, מוזיקה לשמיעה ישירה, ביקורות ועוד. חלק מהיכולות זמינות גם בישראל
מיקרוסופט משיקה סדרה של שיפורים ושדרוגים למנוע החיפוש שלה, בינג, במטרה להפוך את החיפוש אחר תוכני בידור כגון מוזיקה, סרטים ומשחקים, לפשוט יותר, כך מדווח בלוג הטכנולוגיה טקראנץ'.
מיקרוסופט הוסיפה בעמוד החיפוש שלה פורטל בידור בשם Bing Entertainment, המציג פרטים על סרטים, סדרות, מוזיקאים ומשחקים, וכולל ביקורות, לוחות הופעות, סרטונים ועוד. בנוסף, חיפוש ישיר לזמר, משחק או סרט יציג בראש רשימת התוצאות את המידע הרלבנטי, בנוסף לתוצאות החיפוש הרגילות.

יוסוף מהדי, סמנכ"ל במיקרוסופט האחראי על תחום האינטרנט, מסר כי כשם שבינג הוקם כ"מנוע החלטות" המספק מידע מותאם לחיפושים בתחום התיירות, קניות ובריאות, וחוסר את הצורך בגלישה לאתרים עצמם, כך גם הוא מרחיב את היכולות גם לתחום הבידור. "אנשים משקיעים יותר מדי זמן בחיפוש עצמו", אמר מהדי. "צריכה להיות אפשרות לצפות בתוכנית או לשמוע שיר תוך קליקים בודדים".
גם גוגל הוסיפה בחודשים האחרונות תוצאות חיפוש מותאמות לתחומי עניין מוגדרים, ביניהם שירות חיפוש המוזיקה שהשיקה בחודש אוקטובר. עם זאת, מרבית תוצאות החיפוש המותאמות בגוגל אינן זמינות לגולשים בישראל. לאחרונה הסיר בינג הרבה מההגבלות שהיו בו לגולשים מחוץ לארה"ב, וכעת הוא מאפשר לגולשים מישראל ושאר העולם ליהנות ממרבית היכולות, אם כי חלקן - כמו האפשרות לשמוע מוזיקה בסטרימינג מחנות המוזיקה של מיקרוסופט, ה-Zune Marketplace, עדיין זמינות רק לגולשים האמריקאים.



