$
בארץ

ישרוטל מציגה: לא קיבלתם את החדר בזמן? תזכו להנחה של עד 25%

הרשת תפצה אורחים שלא יהיו שבעי רצון מהשירות: תקלה בחדר שלא תטופל לשביעות רצון האורח, תזכה אותו ב-15% הנחה ממחיר החדר ללילה, אם המזון לא יהיה טרי, תקבלו שובר למימוש במסעדות המלון

יסמין גיל 11:51 24.05.10

 

צוות מלונות ישרוטל התייחס אליכם שלא כראוי? קבלו הנחה. על פי הודעת הרשת, היא תעניק 'תעודת אחריות' לאורחים ותפצה את מי שלא יהיה שבע רצון מהשירות: "אורחים שיחושו כי צוות המלון אינו קשוב דיו לצרכיהם, ולא עושה כל שביכולתו לטפל בפניותיהם או לסייע להם בכל נושא המצוי בשליטת המלון - יקבלו הנחה מיוחדת של 15% ממחיר החדר ללילה לאדם".

 

כך למשל, חריגה של עד שעה מקבלת החדר במועד המובטח, תזכה את האורח ב-15% הנחה ממחיר החדר ללילה. חריגה של יותר משעה, תזכה את האורח ב-25% הנחה; תקלה בחדר שלא תטופל לשביעות רצון האורח, תזכה אותו ב-15% הנחה ממחיר החדר ללילה; אורח שיחוש שהמלון לא עמד בהתחייבותו לאספקת מזון איכותי, טרי ומגוון - יקבל שובר בשווי 100 שקל, למימוש במסעדות המלון באופן מידי או בחופשתו הבאה.

 

"אנו מחויבים להעניק לאורחים שלנו רמת אירוח גבוהה, איכותית ואדיבה ביותר", מסר המנכ"ל, רפי שדה, "אנו משקיעים ללא הרף במוצר שלנו, ומאמינים בו וביכולתנו לקיים מחויבות זו ולשמור אותה לאורך זמן".

 

רשת מלונות ישרוטל מפעילה 12 בתי מלון בארץ, שמונה מהם באילת, בהם רויאל ביץ', המלך שלמה ואגמים, וכן מלונות בתל אביב, במצפה רמון, בים המלח ואחוזת הספא יערות הכרמל.

x