$
תיירות

במסעדה דרוזית כפר ביקרתם?

קמפיין של משרד התיירות לעידוד הלינה בכפרים צ'רקסים ודרוזים יצא תחת הכותרת "כפר ביקרתם?". הקמפיין הושק בעלות של מיליון שקל

יסמין גיל 14:2402.05.10

קמפיין חדש לעידוד התיירות והלינה בכפרים הדרוזים והצ'רקסים, יוצא היום (א') לדרך בעלות של מיליון שקל, תחת הכותרת: "כפר ביקרתם? כפר טעמתם? כפר התארחתם?". מדובר ביוזמה של משרדי ראש הממשלה, התיירות ופיתוח הגליל והנגב. השלב השני של הקמפיין יחל בסוף אוקטובר, לקראת פסטיבל הזית.

מתוך הקמפיין החדש מתוך הקמפיין החדש

 

הקמפיין יכלול פרסום בשקופיות חסות, מודעות בעיתונות ושימוש באתר אינטרנט ייעודי: www.jabel.org.il שבו מועדי פסטיבלים ואירועים, מסלולי טיול מומלצים בכפרים ובסביבתם ומידע על המסורת הדרוזית והצ'רקסית.

 

על פי הודעת משרד התיירות, סך פעילות המשרד בשנת 2010, לטובת שיווק, פרסום וקידום תיירות הפנים למגזר הדרוזי, נאמדת בכשני מיליון שקל וכוללת השתתפות באירועים ופסטיבלים, הפקת חומרי פרסום בשפות שונות ושדרוג האתר הייעודי.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בהודעה המשותפת של המשרדים הממשלתיים כי "ראוי שהצלחת התיירות הכפרית בגליל ובנגב, תבוא לידי ביטוי גם ביישובי הדרוזים והצ'רקסים בצפון. זהו מימוש דרכה של הממשלה הרואה בפיתוח הצפון והגליל ובקידום העדות הדרוזית והצ'רקסית משימה לאומית".

 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מסר כי, "לתיירות הכפרית ביישובים הדרוזים והצ'רקסים בגליל ישנו פוטנציאל גדול, שאינו ממוצה דיו. המקומות הציוריים, הכנסת האורחים הלבבית, השווקים, הפולקלור והטעמים המופלאים, לצד בתי המלון והצימרים, הנם נכס בעל ערך מוסף - הן למטיילים הישראלים והן לתיירים המבקרים בישראל".

 

מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אורנה הוזמן-בכור, מסרה: "כחלק מאסטרטגיה לפיתוח כלכלי של יישובי המיעוטים בגליל, המשרד מעודד הקמת עסקים קטנים ובינוניים בתחום התיירות, לצד עידוד צעירים להשתלב בענף".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x