$
רכב

"בטר פלייס נדונה לכישלון"

חבר מועצת מנהלים לשעבר בקונצרן דיימלר קרייזלר אמר "החלפת הסוללות מחייבת את החברה להחזיק מלאי יקר של סוללות שערכן נאמד בכ-21 אלף יורו ליחידה, הייתי שמח אם מר אגסי היה מסביר לי כיצד החברה מתכוונת להיות רווחית עם מחוייבות למלאי כל כך גדול ויקר"

שרון ביידר 16:5018.04.10

התקדמותה של בטר פלייס בענף הרכב החשמלי ובשוק הרכב העולמי גוררת לא מעט תרעומת מצד יצרניות הרכב הוותיקות, אשר אינן מהססות להעביר את המלחמה התקשורתית עם השחקנית החדשה בענף ממאחורי הקלעים של תעשיית הרכב אל הבמה הציבורית.

 

"הפרויקט של בטר פלייס נידון לכישלון עוד לפני

שהוא התחיל", כך אמר בסוף השבוע יורגן הוברט, חבר מועצת מנהלים לשעבר בקונצרן דיימלר קרייזלר, בכנס שערך המגזין הגרמני אוטומוטור אנד ספורט, שנערך בסוף השבוע בגרמניה.

 

הוברט צוטט במגזין הגרמני כאומר ש"אופציית החלפת הסוללות של בטר פלייס מחייבת את החברה להחזיק מלאי יקר של סוללות שערכן נאמד בכ-21 אלף יורו ליחידה, הייתי שמח עם מר אגסי היה מסביר לי כיצד החברה מתכוונת להיות רווחית עם מחוייבות כזו למלאי כל כך גדול ויקר".

 

הוברט הוסיף שלפי דעתו, יש בשוק הרכב האירופאי דרישה למכוניות חשמליות שישמשו את היצרניות כפיתרון חלקי להורדת רמת פליטת המזהמים הכללית של הדגמים אותם מייצר היצרן. לדבריו, שוק הרכב העולמי רחוק עדיין מאוד מלהציג מכוניות חשמליות בנות השגה שמסוגלות לספק את הביצועים והיכולות של מכוניות בנזין.

 

למרות הצהרותיו של הוברט, לעת עתה הפרויקט של בטר פלייס מתקדם בישראל. בשבוע שעבר הוצגה לראשונה גרסתה החשמלית של רנו פלואנס, הדגם הראשון שישווק בארץ על ידי בטר פלייס. הפלואנס מסוגלת להגיע למהירות סופית של כ-140 קמ"ש ולנסוע 160 קילומטרים בין טעינות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x