$
תיירות

שר התיירות: "אנחנו מעודדים את הגדלת מספר הטיסות המסחריות בין ישראל וגרמניה"

הדברים נאמרו במסיבת עיתונאים לרגל הגדלת פעילות אייר ברלין בישראל. המנהל המסחרי של חברת התעופה: "בעתיד נבחן פתיחת קו ישיר לאילת"

יסמין גיל 14:4614.04.10

"אנחנו מעודדים את הגדלת מספר הטיסות המסחריות בין ישראל וגרמניה. זו תחרות שתעשה טוב גם לחברות התעופה הישראליות", כך אמר הבוקר (ד') שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, במסיבת עיתונאים של חברת התעופה אייר ברלין בתל אביב, לרגל הגדלת פעילותה בישראל.

 

אייר ברלין, חברת התעופה

השנייה בגודלה בגרמניה אחרי לופטהנזה, החלה לטוס לישראל ביולי 2009 עם שתי טיסות שבועיות בין נמל התעופה טגל שבברלין, לנתב"ג. בתחילת מרץ השנה הודיעה החברה כי היא צפויה להגדיל את מספר הטיסות לישראל, לתשע שבועיות: שתיים בקו מינכן-תל אביב ושתיים בקו קלן-תל אביב, בחודש מרץ; טיסה שבועית שלישית בקו ברלין-תל אביב במאי; ושתי טיסות בקו דיסלדורף-תל אביב ביוני.

 

"תל אביב הופכת ליעד קרוב עבור התיירים מגרמניה", אמר מיסז'ניקוב, "אנחנו במגמה חיובית בתנועת התיירות לארץ, והכניסה של אייר ברלין רק תעודד את המגמה הזאת. מבחינת כל השחקנים זה win win situation ואנחנו מצפים לשיתוף פעולה פורה".

 

סגן שר התחבורה הגרמני, יאן מוקה, שנכח אף הוא באירוע, אמר: "היחסים בין גרמניה לישראל נהדרים ופתיחת הקווים החדשים של אייר ברלין היא צעד חשוב לקשר זה. מספר התיירים הישראלים שמבקרים בגרמניה גדל בשנים האחרונות, וכך גם מספר התיירים הגרמנים שמגיעים לישראל - ואנו מצפים להגדיל גם את המספרים הללו".

 

המנהל המסחרי של אייר ברלין, כריסטוף דבוס, הוסיף: "אנחנו מתכננים להפעיל את הטיסות לישראל לאורך כל השנה, ונעשה את המיטב כדי להפוך את ישראל ליעד עוד יותר פופולרי בגרמניה. אנחנו חברת התעופה החמישית בגודלה באירופה מבחינת כמות הנוסעים, והמטרה שלנו לא לקפוץ משוק אחד לשני. אנו מחויבים לקו, והאינטרס שלנו הוא שיהיה שיתוף פעולה מוצלח וצמיחה בשוק".

 

לשאלה האם בכוונת החברה להפעיל בעתיד גם טיסות ישירות מיעדים בגרמניה, לאילת, ענה דבוס: "בהתאם להצלחת הקווים הנוכחיים נבחן בעתיד פתיחת קווים נוספים לתל אביב, ואולי תהיה הזדמנות לאילת, אולם אין משהו ממשי כרגע. זה קשור באישורי הרשויות, אך עוד לא התחלנו בשיחות על כך בשלב זה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x