טוויטר תשתף ברווחי הפרסום עם מפתחי אפליקציות
על פי ביז סטון, פלטפורמת הפרסום העתידית תאפשר גם למפתחי אפליקציות צד שלישי לשלב את הפרסומות, ולא לנהל את הפרסום בעצמן
13:28
26.03.10
טוויטר ממשיכה לפזר רמזים על תוכניתה העסקית: בראיון טלוויזיוני אמר ביז סטון, ממייסדי טוויטר, כי התוכניות לשלב פרסומות בשירות המיקרובלוגינג לא יהיו מוגבלות רק לגולשים באתר טוויטר עצמו, אלא יהיו פתוחות גם למפתחי אפליקציות להציג פרסומות למשתמשיהם, ולקבל נתח מרווחיהן.
טוויטר נמנעה עד עכשיו מלשלב פרסומות באתר, אך מספר אפליקציות צד-שלישי, כגון UberTwitter או HootSuite משלבות פרסומות בזרם העדכונים של השירות, כשבאפליקציות מסוימות קשה להבדיל בין התוכן האמיתי והפרסומי. על פי אתר Silicon Alley Insider, אשר דיווח על הראיון, השילוב בין פניה לשותפים בדמות שיתופם ברווחים הפרסום, והגנה על המשתמשים בדמות הקפדה על פרסומות שלא מתחזות לתוכן יכולות לתת לטוויטר מודל עסקי מצליח.
טוויטר צפויה להשיק את פלטפורמת הפרסום שלה ולהציג רשמית את מודל ההכנסות שלה בכנס המפתחים הראשון שלה, Chirp, אשר יתקיים באמצע אפריל.


