רכב

בוריס קרסני בשירות יבואני רכבי הדיזל

ל"כלכליסט" נודע שמספר יבואני רכבי דיזל, ביניהם דוד לובינסקי, שכרו את שירות הלוביסט כדי שיפעל לשינוי חישוב נוסחת המיסוי הירוק

תומר הדר 16:2311.11.09

האם נוסחת המיסוי הירוק תישאר בעינה? ל"כלכליסט" נודע שמספר יבואני רכב המייבאים דגמי מכוניות המצוידים במנועי דיזל שכרו את שירותיו של הלוביסט בוריס קרסני כדי שיפעל לשינוי חישוב נוסחת המיסוי הירוק. אחד היבואנים הוא דוד לובינסקי, היבואן הבלעדי של פיז'ו וסיטרואן.

 

כיום מוטל על מכוניות חדשות בישראל מס קנייה של 90% שממנו מנוכים סכומים של עד 15 אלף שקלים, בהתאם לכמות המזהמים שהרכב פולט. לדברי יבואני הרכב אשר שכרו את שירותיו של קרסני, מדד המס הירוק גורם עוול לרכבי הדיזל ולכן יש לשנותו.

מה דעתך על מניית מטריקס:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

חברות ההייטק עוברות למכוניות קטנות יותר

 

לפני כשבועיים נחשף ב"כלכליסט", כי חברת ההיי טק מטריקס תתחיל בפיילוט שבו היא תרכוש מכוניות מסוג סוזוקי אלטו שהיא המכונית הזולה בישראל שעלותה נאמדת בכ-73 אלף שקל בלבד. המכוניות יירכשו ישירות מיבואנית סוזוקי - מכשירי תנועה.

 

נועם קום, קצין הרכב של מטריקס ויו"ר פורום נוהגים היי טק אמר כי החברה תרכוש את הרכבים לאחר חודש ינואר עם כניסת שווי השימוש הלינארית. הרכישה הישירה, שלא באמצעות חכירה מחברת ליסינג, נובעת מפער מחירים גבוה בין מחיר הרכישה בפריסה לתשלומים לבין מחיר החכירה מחברת ליסינג. המכוניות יירכשו לפרויקטים מיוחדים של החברה בהן המשתמש במכונית אינו נהג יחיד ושווי השימוש ישולם על ידי החברה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x