$
תיירות

פרסום ראשון - אל על: ראש אגף השיווק עמית לבני עוזב את תפקידו

שבוע לאחר שמונה מנכ"ל חדש לחברת התעופה הישראלית, נודע על עזיבה ראשונה בתפקידי המפתח

יסמין גיל 22:1027.10.09
האם החל סבב העזיבות באל עלבעקבות חילופי המנכ"לים? ל"כלכליסט" נודע הערב (ג') כי ראש אגף השיווק באל על, עמית לבני, צפוי לסיים את תפקידו בחברה. 

 

לבני, בן 47, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ו-MBA בשיווק. הוא החל את תפקידו בחברת התעופה בתחילת 2007 ובעבר כיהן כסמנכ"ל בכיר בגיתם/BBDO וכראש מחלקת אסטרטגיה ומחקר תקשורתי בצה"ל בדרגת אלוף משנה. באפריל השנה נבחר לבני על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, כאיש השיווק של החודש. זאת, בעקבות הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY, חנות הבית של אל על באינטרנט.

 

לפני כשבוע מונה אלוף (במיל') אליעזר (אלי) שקדי, מפקד חיל האוויר לשעבר, כמנכ"ל אל על הבא. זאת, לאחר שבתחילת ספטמבר הודיע המנכ"ל ב-4.5 השנים האחרונות, חיים רומנו, על עזיבתו את החברה.

 

מאל על נמסר בתגובה: "עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף 2009 לאחר שלוש שנים בתפקיד. לבני היה שותף במהלך השנים הללו להובלה של המהלכים השיווקיים הגדולים של אל על, בהם פיתוח אתר אל על באינטרנט כערוץ מכירה והגדלת היקף מכירותיו מכ-6 מיליון דולר בשנה, לכ-90 מיליון דולר בשנה, הגדלת היקף החברים במועדון הנוסע המתמיד, השקת הקו החדש לדרום אמריקה ועוד".

 

במכתב שהעביר למנכ"ל אל על, חיים רומנו, אמר לבני בין השאר: "לכבוד היה לי לעבוד במשך שלוש תחת ניהולך ומנהיגותך אשר השכילה לצלוח אירועים ומשברים שונים, להתמודד מול תחרות חסרת תקדים, ולהוביל את אל על בתהליכי התחדשות ופיתוח שכמוהם לא ידעה". לבני מסר כי בכוונתו להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים ואיחל הצלחה רבה לסמנכ"ל המסחר של אל על, אלי כהן. רומנו הודה ללבני על תרומתו הרבה לשדרוג מערך השיווק של אל על ואיחל לו "הצלחה רבה בהמשך דרכו". 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x