$
בארץ

פשרה בייצוגית: פרטנר תפצה לקוחות ב-7.9 מיליון שקל

החברה תעניק הטבות ללקוחותיה בשווי סכום זה. התובעים טענו כי חברת הסלולר גבתה כסף שלא כדין עבור תיקון המכשירים

מארק שון 19:10 18.10.09

 

חברת פרטנר תפצה את לקוחותיה בהטבות בשווי של 7.9 מיליון שקל, כך עולה מהסכם פשרה שהוגש היום (א') לביהמ"ש המחוזי בירושלים. הפשרה עדיין טעונה את אישור ביהמ"ש.

 

התובעים, אראל ושירה דניאל, אשר יוצגו ע"י עוה"ד עובדיה כהן ומיכאל דבורין ממשרד בם דבורין כהן ושות', טענו בתביעה שהוגשה באפריל שנה שעברה כי חברת פרטנר גבתה שלא כדין מלקוחותיה סכום של 79 שקלים עבור תיקון מכשיר הסלולרי שלהם. התובעים טענו כי תיקון המכשיר אמור היה להיות מכוסה על ידי שירות האחריות והתיקונים אותו רכשו לביטוח מכשירם, ודרישת תשלום נוספת נעשית שלא כדין. 

 

למרות שבהסכם הפשרה נכתב כי "פרטנר דוחה את הטענות וסבורה כי פעלה על פי דין", נוסח מקובל בהסכמים מעין אלה, הרי שבפועל היא תפצה את לקוחותיה באופן הבא: החברה תתקן סדקים ושברים ללא תוספת תשלום על דמי השירות – עד 2 שברי מסך למנוי לשנה, ותיקון סדק או שבר בחלקי המכשיר בכל 9 חודשים. מדובר בכל סוגי הסדקים והשברים, כלומר, גם כאלה שמקורם לא בשימוש סביר, אלא אם נגרמו בזדון. ההטבה דרך אגב לא חלה על על מכשירי אייפון. 

 

בנוסף, פרטנר תתקן את ההסכמים שלה ותפרט במסגרת תנאי השירות ובמסמכים אחרים המציגים את תנאי השירות ללקוחות את זכויות המנויים באופן ש"יבהיר מעל כל ספק סביר אלו תקלות יתוקנו ללא עלות נוספת ואלו לא".

 

במידה והסכם הפשרה יאושר פרטנר תשלם לתובע הייצוגי ולעורכי הדין ממשרד בם דבורין כהן ושות' חצי מיליון שקל לכל אחד.

 

קבלו ישירות למייל שלכם את החדשות האחרונות בתחום המשפט. לחצו להרשמה

x