$
רכב

תעשיית הרכב הישראלית מנסה לחדור גם לסין

משלחת של חברות ישראליות יצאה לתערוכת הרכב הגדולה ביותר בדרום מזרח אסיה China International Auto Parts Expo. מנכ"ל מכון הייצוא: "תעשיית הרכב הסינית הפכה ליצרנית הרכב המובילה בעולם"

שרון ביידר 12:0921.09.09

משלחת של מכון היצוא המונה תשע חברות מתחום הרכב יצאה אתמול (א') לסין לתערוכת הרכב הגדולה ביותר בדרום מזרח אסיה China International Auto Parts Expo, שם ייפגשו נציגי המשלחת עם נציגים מתעשיית הרכב הסינית.

 

המשלחת, המאורגנת על ידי מכון הייצוא כוללת את החברות הישראליות
נקסטק טכנולוגיות, סנטיאגה, אין-פאנטסטיק, סיסמופ טכנולוגיות, סילנטיום, גרינקוט, ואלו-גארד וספריקון.

 

נציגי המשלחת ייפגשו עם נציגים של חברת הרכב הסינית SAIC, חברת הרכב הגדולה בסין, שדגמים שלה צפויים להגיע גם לישראל בשנים הקרובות. כמו כן ייפגשו עם נציגי FAW גרופ, היצרנית השנייה בגודלה בסין וחברת דונגפנג, יצרנית הרכב השלישית בסין. היקף המכירות של חברות אלה בשנת 2008 עמד על 1.8 מיליון כלי רכב לסאיק, 1.5 לקבוצת FAW ו-1.3 מיליון רכבים שמכרה דונגפנג.

 

אבי חפץ, מנכ"ל מכון היצוא: "תעשיית הרכב בסין נהנית משיעור הצמיחה הגבוה בעולם והיא הפכה להיות יצרנית הרכב המובילה בעולם. השנה, על רקע המיתון העולמי, החליטה ממשלת סין להקצות למעלה מ-1.5 מיליארד דולר לפיתוח טכנולוגיות חדשות בתחום זה וקיבלה החלטה על הורדה משמעותית של מכסי ייבוא הן על כלי רכב והן על חלקים, חלפים וטכנולוגיות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x