$
תיירות

טיסה בחברה מוזלת? "הכיסאות צפופים, הנימוסים גרועים והכרטיס - בסוף עולה ביוקר"

כך עולה מסקר תלונות שביצעה החברה הבריטית קונטיננטל, לפיו 53% טוענים כי יימנעו מטיסה בחברות הלואו-קוסט בגלל הצפיפות; 44% טענו, כי העלויות הנלוות למחיר הכרטיס הן שמרתיעות אותם

יסמין גיל 11:1527.07.09

כיסאות צפופים, עלויות נסתרות ונוסעים עם נימוסים גרועים, הן בין התלונות העיקריות של נוסעים בחברות תעופה מוזלות. כך על פי סקר אינטרנטי, שערכה לאחרונה חברת המחקר הבריטית קונטיננטל, בקרב 750 בריטים בגילאי 20 עד 74.

 

53% מהנסקרים טענו, כי הכיסאות הצפופים הם שמונעים

מהם מלנסוע בחברות התעופה המוזלות, זאת לעומת 23% שנמנעים מלטוס בחברות התעופה הסדירות בדיוק מאותה סיבה. 44% טענו, כי הם נמנעים מלטוס בחברות המוזלות בגלל עלויות משניות רבות מדי שמתלוות למחיר הכרטיס, זאת לעומת 16% בלבד שנמנעים מלטוס בחברות הרגילות מאותה סיבה.

 

37% טענו שלא ייסעו בחברות המוזלות, בשל היצע דל של תוכניות בידור וארוחות; 32% טענו, כי נימוסים גרועים של נוסעים קולניים הם הסיבה המרכזית לכך שיעדיפו לטוס בטיסה רגילה ולא בטיסה מוזלת.

 

סיבות נוספות לכך שהנוסעים הבריטים יעדיפו חברה סדירה על פני המוזלת: כיסאות שלא מובטחים מראש, ילדים רועשים, בעיות שקשורות למטען ובעיות בקבלת סיוע מצוות חברת התעופה המוזלת, כשהצורך בו מתעורר.

 

אבל הסיבה העיקרית לכך שאנשים בוחרים שלא לטוס בחברת תעופה מוזלת היא דווקא - מחיר הכרטיס. 31% מהנסקרים טענו, כי הכרטיס המוזל מתברר בסופו של דבר כיקר. מנגד, 41% טענו שזו הסיבה לכך שהם יימנעו מלטוס בחברת תעופה סדירה רגילה.

 

"למרות שרוב הנוסעים בחברות המוזלות חושבים שהם זוכים לעסקה טובה, התוצאות מראות שקיים פער בין המחיר שנגבה לציפייה של הנוסעים לגבי נוחות", אומר קולין שדיק, מנהל מחלקת נסיעות בחברת המחקר קונטיננטל. "האתגר של חברות התעופה הוא לצמצם את הפער בין הציפיות של הנוסעים ובין השירות שניתן להם, זאת מבלי לפגוע במאפיין של החברות הללו - מחיר כרטיס טיסה מוזל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x