$
50 נשים

הנשים המבטיחות בתחום שיווק פרסום ומדיה

האם תקטוף מיכל דבורצקי את פרס אריה הזהב בקאן; איזה כוכב הוליוודי תביא דנה שטרן לישראל, והאם יפעת קרני לובשת ג'ינס לעבודה

שירות כלכליסט 10:4705.03.09

דנה שטרן (38)

 

תפקיד: מנהלת רכש וערוצים ב־yes.

 

מקום עבודה קודם: "מנהלת מחלקת רכש ב־yes, ולפני כן כתבת ברויטרס".

 

הישג בתפקיד הנוכחי: "השקה של ארבעת ערוצי הסדרות yes stars, וגם הבאת וונתוורת' מילר (כוכב הסדרה 'נמלטים') לביקור בישראל, לאחר כשנתיים וחצי של שידול אינטנסיבי".

 

שאיפה בתפקיד: "להמשיך להיות מעורבת ומשפיעה על הבאת טלוויזיה איכותית, מלהיבה וחדשנית למסך".

 

רגע מכונן בקריירה: "כשיצחק רבין נרצח הייתי כתבת של רויטרס, וגרתי בין הכיכר - אז מלכי ישראל והיום רבין - לבין בית החולים איכילוב. התקשרו ואמרו לי שקרה משהו לרבין, והגעתי למיון עוד לפני שהוא הובהל לשם. הייתי הראשונה לדווח שירו ברבין".

 

מעמד האשה הוא: מאבק מתמיד

 

על מה את לא מוכנה לוותר: "על הילדות שלי, ועל הבן שבדרך".

 

אתר הבית שלך: "www.tvtattle.com, www.variety.com"

 

עד כמה מ־1 עד 10 את שומרת על איכות הסביבה: "5. הבת שלי לומדת בבית הספר לטבע, לכן אנחנו ממחזרים בקבוקים, אבל לא הרבה יותר מזה. למרות שהיינו רוצים".

 

נימוקים לבחירה: הצליחה להעביר לערוצי הסדרות של yes את מרב הסדרות המובילות מארצות הברית ומבריטניה, ובמהלך שביתת התסריטאים הגדולה בשנה שעברה הצליחה למלא את החוסר בלוח המשדרים בסדרות מבריטניה ומאוסטרליה. ב־yes מאמינים שהיא תוכל להשתלב בתפקיד ניהולי באחד האולפנים הגדולים בארצות הברית.

 

טלי גורן (37)

 

תפקיד: מנהלת פיתוח תוכניות וקידום הפקות מקור ב־HOT.

 

מקום עבודה קודם: "מנהלת פיתוח תוכניות ב־JCS, יוצרת ועורכת תוכן בתוכניות 'הדוגמניות' ו'משחק מקדים'".

 

הישג בתפקיד הנוכחי: "הייתי ממובילי ההקמה, המיתוג וההפקה של ערוץ 3 החדש של HOT".

 

שאיפה בתפקיד הנוכחי: "לשבור את שיא הזכיות בפרסי האקדמיה שהשגנו ב־2008, 14 פרסים, בטקס של 2009, ולהמשיך להוביל בהפרש ניכר על פני זכייני הטלוויזיה האחרים".

 

שיא מקצועי: "ניהולו והובלתו של תהליך הפיתוח, ההפקה וההשקה של הסדרה 'רד בנד', הפרויקט המאתגר שנהפך להצלחה וזכה לביקורות יוצאות דופן, באז, רייטינג גבוה וכמיליון הורדות ב־V.O.D".

 

אתר הבית שלך: "nana10, walla, nrg, ynet, HOT, ערוצי ברודקאסט שונים בארצות הברית ובריטניה והאתר TheFutonCritic" 

 

מוטו: "להקשיב לאינטואיציות, להיות קשובים לקולות האנשים בחוץ ולהיות אמיצים בכל מה שנוגע לתוכן, גם אם נראה שההחלטה היא כנגד כל הסיכויים".

 

מעמד האשה הוא: כמי שהיתה מעורבת בעבר בפרויקטים שהציגו נשים בצורה שטחית וסטריאוטיפית ('הדוגמניות'), אני משתדלת היום לדאוג שהאשה תוצג באופן מעמיק, רב־ממדי, אמפתי ובעיקר לא נלעג"

 

נימוקים לבחירה: בשנה האחרונה בלבד הוציאה תחת ידיה את הלהיט הטלוויזיוני "רד בנד" והיתה שותפה למיתוג המחודש של ערוצי הבית של HOT ובראשם HOT3. בחברה מאמינים שתמשיך בתפקידי ניהול המחלקות השונות, לצד פיתוח תוכניות מובילות בצפייה.

 

מימין מיכל דבורצקי, דנה שטרן, מורן פז וטלי גורן מימין מיכל דבורצקי, דנה שטרן, מורן פז וטלי גורן צילום: עמית שעל

 

מיכל דבורצקי (37)

 

תפקיד: משנה למנכ"ל גיתם BBDO.

 

מקום עבודה קודם: "מנהלת מחלקת אסטרטגיה וקשרי לקוחות בחברת הסלולר סלקום".

 

הישג בתפקיד הנוכחי: "הטמעת חברת האינטראקטיב של גיתם בתוך המשרד, לפני שנה וחצי. גיתם היתה החלוצה שהבינה שהאינטרנט לא יישאר בענף הפרסום כחברה נפרדת ויישמה את השינוי. המהלך גרר ביקורת בגלל החדשנות שבו, והיו שצפו לנו כישלון, אך שנה מאוחר יותר הוא התברר כהצלחה: צמיחה של 37% בשנה שבה בוצע השינוי בארגון, ועלייה בדירוג משרדי האינטרנט למקום החמישי מהעשירייה השנייה. היום מתחילים לראות ניצנים של מהלכים דומים בחברות נוספות".

 

שאיפה בתפקיד: "זכייה בפרס אריה הזהב בפסטיבל הפרסום בקאן, עדיף בקטגוריית האינטגרייטד החדשה יחסית. הפרס ניתן על מהלך תקשורתי יוצא דופן, שמבוסס על רעיון קריאייטיב גדול המיושם בכל המדיות ובכל הפעילויות השיווקיות בצורה החדשנית והקריאטיבית ביותר".

 

איפה לא תעבדי: "אמרתי בעבר שבחיים לא אעבוד במשרד פרסום, ואני עובדת... אז Never say never"

 

על מה את לא מוכנה לוותר: "שוקולד" 

 

עד כמה מ־1 עד 10 את שומרת על איכות הסביבה: "8. בהשפעת בן זוגי. בבית אנחנו מקפידים על מיחזור ניירות ופלסטיק, עושים קניות עם שקיות ירוקות ומקפידים לנתק מכשירים חשמליים שאינם בשימוש".

 

מעמד האשה הוא: סוגיה שחשובה לי מאוד ותמיד אשמח לקדם אותה"

 

נימוקים לבחירה: היתה שותפה למהלכים גדולים ומשמעותיים, כמו המיתוג מחדש של סלקום, פרויקט שהובילה על כל היבטיו המורכבים. היתרון המרכזי שלה הוא היכולת לצלול לתחומים חדשים, ללמוד אותם ולהתמחות בהם במהירות. היא מסוגלת להתייחס לדברים ברמת המאקרו, ועם זה לרדת גם לפרטים הקטנים ביותר.

 

קרן קיי (38)

קרן קיי. סמנכ"לית הקריאייטיב בגלר נסיס ובפובליסיס אריאלי קרן קיי. סמנכ"לית הקריאייטיב בגלר נסיס ובפובליסיס אריאלי צילום: עמית שעל

 

תפקיד: סמנכ"לית הקריאייטיב בגלר נסיס ובפובליסיס אריאלי.

 

מקום עבודה קודם: "מנהלת קריאייטיב בגלר נסיס ולאחר מכן סמנכ"לית קריאייטיב בפובליסיס אריאלי. לפני כחודש מוניתי לסמנכ"לית הקריאייטיב של שני המשרדים מקבוצת פובליסיס".

 

שאיפה בתפקיד הנוכחי: "להשאיר חותם, אבל גם לקחת את העבודה ברצינות ולא את עצמי".

 

 שיא מקצועי: "עצם העובדה שהגעתי למעמד של סמנכ"לית הקריאייטיב היחידה בעשירייה הפותחת של משרדי הפרסום".

 

מודל לחיקוי: "אני יודעת לקנא בכל אחד, אך לא מצאתי אף אחד שארצה להתחלף איתו" 

 

איפה לא תעבדי: "במקום שידרוש מדים" 

 

על מה את לא מוכנה לוותר: "על החלום להיות שחקנית הוליוודית מצליחה" 

 

מוטו: "לקרוע לכולם את הצורה בהנאה ובאהבה".

 

מעמד האשה הוא: תלוי בה וביכולת שלה לנפץ תקרות זכוכית משוריינות"

 

נימוקים לבחירה: חיית קריאייטיב. כמה מהמהלכים החשובים של המשרד הם פרי מוחה, בהם סרט הבאולינג של ספרייט, מהלך המיתוג מחדש של רשות הדואר, ובכלל זה השימוש בפרזנטורים אלי ומריאנו, והמהלך שטבעול עוברת בשנים האחרונות. כישורי המנהיגות שלה, בשילוב עם יחסי אנוש מעולים, הופכים אותה למנהלת מובילה ומוצלחת.

 

מורן פז (31) 

 

תפקיד: אשת יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי בתחום התרבות והמוזיקה.

 

מקום עבודה קודם: "מנהלת יחסי הציבור של V.O.D HOT, מנהלת הפקות בינלאומיות במועדון הקמלוט בתל אביב, כתבת ב'טיים אאוט', די.ג'יי.

 

הישג בתפקיד הנוכחי: "ניהול ההפקות הבינלאומיות של שוקי וייס, מהמפיקים והאמרגנים המובילים בארץ, וניהול מערך יחסי הציבור של וורנר מיוזיק בישראל, המייצגת בין השאר את מדונה וניל יאנג".

 

שאיפה בתפקיד: "להתרחב לתחומים נוספים כמו קולנוע, ספרות ואמנות, להתמודד עם אתגרים חדשים, ולהמשיך לעשות הכל מתוך תשוקה".

 

שיא מקצועי: "ההופעה של דפש מוד שתתקיים ב־10 במאי השנה. סביר להניח שזה יהיה רגע מצמרר בקריירה שלי".

 

על מה את לא מוכנה לוותר: "על יוגה, ועל אירועי תרבות שאני לא מקדמת במסגרת תפקידי"

 

אתר הבית שלך: "רדיו פראנס, תחנת רדיו ששייכת לרשות השידור הצרפתית, שמנעימה את זמני עם שילוב אקלקטי מנצח של ג'ז, מוזיקת עולם, מוזיקה קלאסית, פופ ורוק. תענוג".

 

מעמד האשה הוא: דבר שהלוואי שלא היו עושים ממנו כזה עניין"

 

נימוקים לבחירה: מורן פז עשתה השנה קפיצה ענקית שהפכה אותה לאחת מהשחקניות החשובות בתחום יחסי הציבור בתעשיית המוזיקה בארץ. שוקי וייס, מהמפיקים והאמרגנים הבכירים והעסוקים ביותר, העביר לידיה את הטיפול באמנים המקומיים והמיובאים שמשרדו מייצג.

 

יפעת קרני (37)

יפעת קרני. סמנכ"לית שיווק בקסטרו יפעת קרני. סמנכ"לית שיווק בקסטרו צילום: עמית שעל

 

תפקיד: סמנכ"לית שיווק בקסטרו.

 

מקום עבודה קודם: "תשע שנים בסלקום. התחלתי כמנהלת מכירות ללקוחות עסקיים באגף המכירות, עברתי לשיווק, שם ניהלתי את תחום הטוקמן ואת השיווק למגזר החרדי, אחר כך ניהלתי את מחלקת השיווק העסקי באגף השיווק, ובתפקיד האחרון הקמתי וניהלתי את מחלקת שימור וקשרי לקוחות".

 

הישג בתפקיד הנוכחי: "ההישג הוא של החברה כולה, שנהפכה למותג מוביל בתחום הג'ינס ולמותג הישראלי הנחשב ביותר בקרב בני נוער מבין כל המותגים הישראלים ומקום שלישי אחרי נייקי וזארה לפי סקר Treport".

 

שיא מקצועי: "הרגע שבו הבנתי עד כמה אני אוהבת שיווק היה המהלך השיווקי הראשון שעשיתי. ניהלתי את מותג הטוקמן בסלקום בשנת 2000, והמהלך זכה להצלחה בקרב הצרכנים. אז הבנתי שהסיפוק הגדול שלי הוא להיות חלק מעיצוב התנהגות צרכנים".

 

איפה לא תעבדי: "בחברה שאני לא מאמינה בתוכן שלה ובהצעת הערך שלה ללקוחות"

 

על מה את לא מוכנה לוותר: "על המשפחה שלי - בעלי ושני ילדיי" 

 

מוטו: "המשפט של וורן באפט: 'מחיר הוא מה שאתה משלם, ערך הוא מה שאתה מקבל'".

 

מעמד האשה הוא: טוב משהיה, בוודאי, אבל הטוב ביותר עוד לפנינו"

 

נימוקים לבחירה: מעמיקה את פועלו של גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, בעשייה וביצירה השיווקית המובילה את החברה. היא מצליחה לחדש ולחזק את המותג מדי עונה ולקדמו בקטגוריות חדשות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x