הונדה מציגה: אינסייט היברידית
הדגם החדש יגיע לישראל בתחילת 2009. אינסייט החדשה תהיה שונה ויזואלית מדגמים אחרים של הונדה ותכיל מנוע בנזין בנפח של 1.3 ליטר. הונדה הכריזה על כוונות לתמחור זול
הונדה טרם חשפה את המפרט הטכני של האינסייט, אך הודיעה שמנוע הבנזין, בנפח 1.3ליטר, יתבסס על זה של הג'אז החדשה ויעבור שינויים בראש המנוע שיהפכו אותו לחסכוני יותר. בנוסף, בהונדה הפחיתו את משקל המכונית באמצעות שימוש במכסה מנוע קל ובסוללה חשמלית שקלה משמעותית מן הסוללה שמותקנת בסיוויק ההיברידית, ותופסת פחות מחצי מן המקום.
מחירה של האינסייט טרם נקבע לשיווק בישראל אך הונדה העולמית הצהירה על כוונות לתמחור זול. יצויין שבחודשים הקרובים תוצג גם טויוטה פריוס החדשה, מתחרה ישירה לאינסייט. בעוד שהאינסייט שמרה על מנוע בנפח 1.3 ליטרים, בפריוס החדשה בחרו להחליף את המנוע הנוכחי, בנפח 1.5 ליטרים במנוע גדול ב300 סמ"ק.
כפי שנחשף ב"כלכליסט", חברת מאיר מתעדת לייבא בשנה הבאה שלושה דגמים היברידיים לישראל. ככל הנראה האינסייט תהיה הזולה מבינהם.