$
תיירות

אל על תגבה דמי טיפול עבור הנפקת כרטיס טיסה במוקדי השירות

לאחר שהודיעה כי תציע בתשלום את מושבי ה'אקזיט' במחלקת התיירים, כעת תגבה אל על דמי טיפול עבור הנפקת כרטיסים במוקדי השירות. המטרה: לעודד רכישת כרטיסים דרך האינטרנט

יסמין גיל 10:5413.08.08

לאחר שהודיעה כי תציע בתשלום את מושבי ה'אקזיט' במחלקת התיירים, הממוקמים בסמוך לפתחי היציאה, מודיעה הבוקר (ד') אל על לסוכני הנסיעות כי החל מ-1 בספטמבר ייגבו דמי טיפול מנוסעים עבור הנפקת כרטיסי טיסה במוקדי ומשרדי החברה בארץ ובחו"ל.

 

מי שיבחר לרכוש כרטיס טיסה באמצעות המוקד הטלפוני של אל על, ישלם דמי טיפול בסך חמישה דולר על כל כרטיס. על רכישת כרטיס בקופות אל על בנמלי התעופה בישראל ובחו"ל ייגבו דמי טיפול בסך 19 דולר לכרטיס, ומי שירכוש כרטיס בחנויות החברה בישראל ובמשרדיה בחו"ל ישלם 10 דולר לכרטיס.

 

עוד מציינת החברה, כי במצבים הבאים לא ייגבו דמי טיפול: הנפקה מחודשת שנבעה משינויים ביוזמת החברה, אי-הנפקת כרטיס בהזמנה באינטרנט בשל תקלה, כרטיסים במבצעי מועדון הנוסע המתמיד המשלבים כסף ונקודות, כרטיסי בונוס ושדרוגים וכרטיסים הניתנים לכרטוס במשרדי אל על בלבד.

 

 

בכך מיישרת אל על קו עם כמה מחברות התעופה האמריקאיות, שבשל העלייה במחירי הדלק החלו לגבות עמלות - בין היתר על הזמנות כרטיסים במרכזי ההזמנות שלהן, בדלפקי השירות בנמלי התעופה וגם באינטרנט.

 

מדובר במהלך נוסף שנועד להרגיל את ציבור הנוסעים לרכוש כרטיסי טיסה באמצעות האינטרנט, בהמשך לקמפיין 'און פרלין' שהעלתה החברה בנושא.

 

מאל על נמסר בתגובה: "כפי שמקובל בחברות תעופה בעולם ואצל מרבית סוכני הנסיעות תחל אל על לגבות דמי טיפול עבור הזמנת כרטיסים במוקדי ומשרדי החברה. נוסעים שייבחרו להתקשר ולבצע הזמנה באמצעות המוקד יחוייבו בסכום סימלי הנועד לכסות את ההוצאות הכרוכות בהנפקת כרטיס הטיסה. אל על אינה מתכוונת לגבות דמי טיפול עבור הזמנות שייעשו דרך אתר האינטרנט".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x