"קפה קפה": לא נחייב גולשים לצפות בפרסומות
חברת תבל אינטרנט ותקשורת מסרה כי מודל הגלישה תמורת צפייה בפרסומות יופעל רק למשתמשים שיתחברו ממרחק הגדול מ-40 מטר מהראוטר
13:5904.08.09
הידיעה שפורסמה ב"כלכליסט" על הסכמי הגלישה באינטרנט שחתמו רשתות בתי הקפה "קפה קפה" ו"קקאו", הכוללים צפייה בסרטוני פרסומת תמורת גלישה, עוררה סערה בתגובות.
הפרסום הראשון
מודל חדש לאינטרנט האלחוטי: גלישה תמורת פרסומות
לקוחות רשתות בתי הקפה "קקאו" ו"קפה קפה" שירצו לגלוש ברשת האלחוטית המותקנת בסניפים יחויבו לצפות פעם בשעה בפרסומת ולהשיב לשאלת בקיאות עליה
אביבה משמרי,
52 תגובות
לכתבה המלאה
יומיים לאחר הפרסום, נאמר ל"כלכליסט" כי תנאי ההסכם שונים. חברת "תבל אינטרנט ותקשורת" מסרה כי היא תאפשר את החיבור האלחוטי לאינטרנט ללקוחות היושבים בתוך בתי הקפה ללא צפייה בסרטונים, וכי "רק גולש שיגלוש 40 מטר מן הראוטר יקבל פרסומת אחת, וזאת על מנת לממן את אחזקת הרשת. גולשי בית הקפה לא נפגעים כלל, להפך, כל מטרת חברות בתי הקפה היא שהגולשים מסביב לבית הקפה יוכלו לקבל גלישה חופשית בחינם וללא כל תשלום".
יובל כוכבי, סמנכ"ל רשת "קפה קפה", אישר את הדברים ואמר ל"כלכליסט" כי לקוחות שיהיו בתוך בית הקפה לא יידרשו לצפות בסרטוני פרסומת בתמורה לגלישה, אלא רק הנמצאים ברדיוס מסוים מסביב לבית הקפה, כולל השכנים המתגוררים בסמוך.