הייטק והון סיכון

מייסד פיוניר יובל טל משקיע בחברת סימביו הישראלית

החברה, שמפתחת פלטפורמה המחברת בין מותגים לבין השותפים הקמעונאיים שלהם, גייסה 7 מיליון דולר בהובלת Vertex Ventures, ובהשתתפות טל והמשקיעים הקיימים - Udian Investments ורון צוקרמן

מאיר אורבך 15:0017.03.21

סימביו (Cymbio) גייסה שבעה מיליון דולר בהובלת Vertex Ventures, ובהשתתפות מייסד Payoneer יובל טל והמשקיעים הקיימים Udian Investments ורון צוקרמן.

 

 

יובל טל יובל טל צילום: רון רוזנפלד

 

העלייה בהיקף מסחר המקוון לצד הירידה בפעילות החנויות הפיזיות, שהואצו בתקופת הקורונה, אילצו מותגים רבים לעבור לאסטרטגית מכירות דיגיטליות בצורה מהירה ובהיקף משמעותי. סימביו מציעה למותגים פלטפורמה המחברת בינם לבין השותפים הקמעונאיים שלהם, ומאפשרת "Plug and Sell" תוך כדי אוטומציה של כל הפעולות הנדרשות למכירה בדרופשיפ ובמרקטפלייסים, שיטות מכירה חדשות אשר מאפשרות לחנויות הדיגיטליות למכור מוצרים מבלי להחזיק מלאי פיזי. סימביו מייצרת אוטומציה מלאה בין מערכות ניהול המלאי, המוצרים, התמונות, ההזמנות והתשלומים של המותגים והחנויות, בזמן אמת.

 

"סימביו מעצימה מותגים ועוזרת להם לצמוח. היכולת שלנו להתחבר לכל המערכות מאפשרת למותגים להתחיל למכור בכל ערוץ דיגיטלי באופן מיידי ויכולת האוטומציה שלנו מאפשרת למותגים לתמוך בתהליכים ובאופרציה הנדרשת למכירה במספר רב של מרקטפלייסים וערוצים דיגיטליים ב-Scale עצום", אמר רועי אבידור, מייסד משותף ומנכ"ל סימביו, אותה הקים יחד עם מור לביא וגלעד צירקל. "הצמיחה שראינו במהלך השנה האחרונה מהווה הוכחה לכך שהשוק זקוק לפלטפורמה כמו שלנו, ואנחנו נגביר את היכולת שלנו לעזור למותגים מכל הגדלים להגיע ללקוחותיהם בכל מקום שבו הלקוחות נמצאים".

 

"אנו מאמינים שהטכנולוגיה של סימביו תשנה את המשחק עבור מותגים שמוכרים ברשת, ותהפוך אינטגרציות ארוכות ומסורבלות לנחלת העבר", אמר עמנואל תימור, שותף כללי ב-Vertex Ventures ישראל.

x