$
תקשורת

לקוחות פרטנר TV זועמים: "התקלה עדיין לא טופלה והפיצוי מגוחך"

הפיצוי שהציעה החברה בדמות שלושה סרטים בחינם, צפייה בערוץ האח הגדול ובערוץ הסדרות הטורקיות לא מספק חלק מהלקוחות. לטענתם, התקלה שהחלה ביום חמישי האחרון עדיין נמשכת, אף שבחברת פרטנר טוענים כי היא טופלה לחלוטין

אורנה יפת 13:1513.01.21

לקוחות פרטנר מלינים על פיצוי שמעניקה חברת פרטנר ללקוחותיה בגין התקלה הארצית שנמשכת אצל חלקם כבר מיום חמישי האחרון. התקלה, שחלק מהלקוחות טוענים כי הם עדיין חווים אותה, אם כי בפרטנר טוענים לתיקון ב-100% של התקלה, מנעה מהצופים אפשרות לעבור לערוצי התוכן בפרטנר TV.

 

 

בפרטנר החליטו שהפיצוי יהיה רוחבי לכלל הלקוחות בדמות שלושה סרטים בחינם בספריית ה- VOD של החברה (הטבה בשווי של 20 שקל לסרט) – הטבה שרלבנטית לכל הצופים - וכן צפייה בערוץ האח הגדול ובערוץ הסדרות הטורקיות, שרלבנטית לציבור מסוים של צופים ורבים מהלקוחות אינם מרוצים ממנה. ההטבה תהיה החל מהיום למשך חודש.

פרטנר TV פרטנר TV צילום: עומר כביר

 

 

"התקלה ממש לא תוקנה והפיצוי ממש לא לעניין. אנא עדכנו כאשר באמת תתקנו את התקלה, ופיצוי הולם לכך הוא זיכוי לפי כמות הימים שבהם לא עבדו הערוצים", כך כתב דור, לקוח של פרטנר, באתר החברה לפני שעה. ולקוחה נוספת, סיון, כתבה לפני שעתיים בציניות: "ואוו. תודה רבה לכם שסידרתם את התקלה ונתתם לנו פיצוי כזה מפנק! רק חבל שאני לא יכולה ליהנות ממנו כי הטלוויזיה שוב! לא עובדת!!".

 

נאור, לקוח נוסף, התרעם על הפיצוי של פרטנר בדמות ערוצים שלא מעניינים אותו. "לזכות אותנו בערוץ רוסית או בערוץ עם סדרות טורקיות או בערוץ האח הגדול? על סמך מה קובעים שאני בכלל צופה בערוצים האלו? סלחו לי, פרטנר היקרים, אבל הפיצוי צריך להיות כספי, כפי שאתם לוקחים כסף, תדעו להחזיר אותו כאשר יש נזק. מבירור עם נציג החברה הזיכוי הכללי של סך ההטבות הוא 130 שקל, אז לפחות שיהיו הוגנים עם הלקוחות ויזכו במחצית מהסכום".

 

"פיצוי מגוחך"

 

"זה לא הגיוני שלא קיבלנו שירות ונשלם עליו", מתרעמת לקוחה אחרת. ולקוח נוסף הגיב גם הוא: "פיצוי מגוחך. פשוט בדיחה. נותנים משהו רק כדי לצאת מידי חובה. אין לי שום עניין באח הגדול ובטח לא בסדרות טורקיות".

 

ככל הנראה, לא מדובר היה בתקלת תקשורת או אינטרנט אלא ההערכות הן כי זו הייתה תקלה במערכת השידורים של פרטנר TV, שאחד הרכיבים בה כשל ולא הגיב, ועל כן לא איפשר מעבר וצפייה בתוכן של פרטנר.

 

אילו היה מדובר בתקלת תקשורת, ההערכות הן כי הצפייה בערוצים שאינם של פרטנר גם כן היתה נמנעת מהלקוחות. אלא שבפועל, הלקוחות יכלו לצפות באמצעות הממיר של פרטנר באפליקציות כמו יוטיוב ונטפליקס. למרבה האירוניה, פרטנר אף המליצה ללקוחותיה במהלך ימי התקלה לצפות באפליקציות אחרות. "עד לחזרת השירות לתקינות המלאה, אנחנו מציעים לכם לצפות בשידור החי של ערוצי קשת, רשת וכאן באמצעות האפליקציות שממשיכות לעבוד כרגיל. בנוסף, כל האפליקציות בממיר, לרבות נטפליקס, יוטיוב ועוד, גם הן עובדות כרגיל".

 

אתמול בערב כתבה פרטנר בעמוד הפייסבוק שלה: "התקלה בשירות הטלוויזיה תוקנה, וניתן כבר לצפות עכשיו באופן תקין. אנחנו זוכרים שזו האחריות שלנו לספק חוויית צפייה מצוינת ללקוחותינו. לצערנו, בימים האחרונים זה לא קרה. החל ממחר (13.1) ייפתחו חבילות וערוצים בתשלום למשך חודש עבור כל לקוחות פרטנר TV... מדובר בהטבה משמעותית, הכוללת שלושה סרטים להזמנה ללא תשלום, ערוץ האח הגדול, חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום וחבילת הערוצים ברוסית".

x