אינטרנט

בפעם השנייה בתוך יומיים - שירותי ג'ימייל קרסו

החברה אישרה ב-04:29 לפנות בוקר שעון ניו יורק את קיום הבעיה, ורק ב-06:51 הודיעה כי השירות חזר לפעילות מלאה - יום לאחר נפילה דומה ורחבת היקף בשירותי ג'ימייל, יוטיוב, וגוגל דוקס; בהודעה ציינה: "אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים לכם על הסבלנות ועל המשך התמיכה - האמינות של המערכת היא העדיפות הגבוהה של גוגל"

שירות כלכליסט 07:3216.12.20
בפעם השנייה בתוך יומיים, שירותי ג'ימייל נפלו לסירוגין במהלך הלילה – החברה אישרה הבוקר כי בעיה בתקשורת גרמה "הפרעה מהותית" למשתמשים.  

הבעיות החלו במהלך הלילה ובאלפבית הוציאו הודעה ראשונית ב-04.29 בבוקר שעון ניו יורק על קיומה של בעיה. בשעה 06:51 בבוקר מסרה אלפבית, הבעלים של גוגל ושל שירות המייל הפופולרי, כי השירות חזר לפעילות מלאה ותקינה.

 

מעל 17 אלף משתמשים דיווחו על נפילת השירות לאתר DownDetector, שעוקב באמצעות דיווחי גולשים על נפילות ובעיות באתרים ובאפליקציות.

 

"אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים לכם על הסבלנות ועל המשך התמיכה", נאמר בהודעת גוגל. "אנא היו בטוחים שהאמינות של המערכת היא העדיפות הגבוהה ביותר של גוגל, ואנחנו ממשיכים לבצע את השיפורים על מנת להפוך את המערכת לטובה יותר", נאמר עוד.

 

ביום שני נרשמה פגיעת רחבת היקף בשרתי גוגל, שמנעה למשך 45 דקות גישה לשירותי ג'ימייל, YouTube, וכלי העבודה מרחוק של החברה: גוגל Docs, sheets ועוד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x