$
הייטק והון סיכון

״לא נגענו בכסף מהסבב הקודם״: Logz.io מגייסת 23 מיליון דולר

החברה הישראלית מפתחת פלטפורמת קוד פתוח למתכנתים המזהה תקלות במערכות ומתריעה מפניהן. בנוסף החברה מציעה מוצר לניהול אבטחת מידע המאפשר לארגונים להגן על תשתיות הענן שלהן. סך גיוסי החברה עומד על כ-120 מיליון דולר

הגר רבט 16:0024.11.20
חברת הקוד הפתוח הישראלית Logz.io מודיעה היום (ג׳) על גיוס 23 מיליון דולר בסבב E בהובלת קרן פיטנגו צמיחה. בסבב הגיוס החדש השתתפה גם General Catalyst שהובילה את הסיבוב האחרון בחברה. בכך מגיע סך גיוסי החברה ליותר מ-120 מיליון דולר.  

 

את Logz.io הקימו ב-2014 תומר לוי ואסף יגאל, והיא מפתחת פלטפורמת קוד פתוח למתכנתים שמזהה תקלות נוכחיות ועתידיות במערכות ומתריעה מפניהן. הפלטפורמה של החברה בנויה ממערכות קוד פתוח נפוצות כגון: ELK, Grafana, Jaeger בשילוב עם מערכות בינה מלאכותית וכלי ניהול מתקדמים. היא מאפשר התאמה דינמית לצרכי הלקוח, יכולות לאופטימיזציה וחסכון בעלויות של אחסון הדאטה ומסייעת למהנדסים לזהות תקלות מערכת קריטיות.

 

בנוסף, החברה מציעה מוצר לניהול אבטחת מידע המאפשר לארגונים להגן על תשתיות הענן שלהן. מלוגז נמסר כי החברה צומחת בקצב מהיר והוסיפה מספר שיא לקוחות חדשים ב-2020. היא משרתת למעלה מ-800 ארגונים ברחבי העולם, כולל חברות כמו Dish Networks, Siemens, Unity ו- ZipRecruiter.

 

״שני הרבעונים האחרונים היו הכי טובים שלנו אי פעם מבחינת לקוחות חדשים״ אומר לכלכליסט תומר לוי, מנכ״ל החברה ומייסד משותף. ״כל השוק שלנו גדל מאד בתקופה האחרונה, הן בעקבות מעבר לענן והן בגלל חברות שיוצאות להנפקה״.

תומר לוי ואסף יגאל. Logz.IO תומר לוי ואסף יגאל. Logz.IO Credit: Fabiana Kocubey

 

הסבב האחרון שלכם במאי 2019 היה של 52 מיליון דולר ועכשיו גייסתם דווקא סבב קטן יותר.

״ברוב הכסף שגייסנו בסבב האחרון לא נגענו, אבל ראינו שאין לדעת עד מתי הקורונה תימשך ויש היום גישה להרבה כסף. כל הליך הגיוס היה קצר בצורה יוצאת דופן ולקח שבועיים-שלושה. בנוסף, לא רצינו לדלל את החברה הרבה ולעשות סבב של 100. מיליון. הכסף גוייס כי אנחנו רוצים לעשות דברים אגרסיביים יותר, כמו רכישות. אלה דברים שכמעט עשינו עבר ולא יצאו לפועל ואני מקווה שעכשיו כן נוכל כי קשה לגדול רק אורגנית. יש לנו היום קרוב ל-40 משרות פתוחות וזה לא טריוויאלי בתקופה הנוכחית. אנחנו מגייסים בישראל, בבוסטון ובלונדון. גם למו״פ אבל הרבה למכירות״.

 

בעקבות הקורונה, איך נראית הצמיחה שלכם?

״יש שני וקטורים - של צמיחה ושל לקוחות שסגרו, כמו בתחום האירוח והמסעדנות, רובם לא עוזבים אלא משתמשים פחות כי המוצר שלנו הוא גבייה לפי צריכה. מצד שני לקוחות כמו חברת הלווין, סלינג tv, שהם לקוחות שלנו וחברות נוספות ברחבי העולם שחזרו לגייס אנשים ונמצאות שוב בתנופה. בסופו של דבר האיזון הוא לטובתנו, בגלל הדיגיטליזציה חברות קונות עוד מוצרים ובסוף התוצאה היא חיובית״.

 

המוצר או השירות שלכם היו צריכים להתשנות?

״המוצר שלנו נועד בדיוק למה שקורה היום - מעבר של חברות לפיתוח אפליקציות בענן הציבורי. מה שכן השתנה זו שיטת העבודה מול הלקוח, אם זה בגלל חברות שנסגרו ואם זה בגלל שמה שתכנו לעשות בשנה עושים בשלושה שבועות. אז הגענו ללקוחות שצריך הרבה יותר לייעץ להם במעבר לענן ובדיגיטליזציה. דבר מעניין נוסף הוא חברות הגיימינג שעושות חייל בתקופה הזו. פיתחנו מומחיות בתחום הגיימינג דווקא בגלל הצמיחה הזו וכמה מהחברות הגדולות בתחום הן לקוחות שלנו״.

 

צחי הלל, שותף מנהל בקרן הצמיחה של פיטנגו, שהובילו את הגיוס: "בעזרת הטכנולוגיה יוצאת הדופן שפיתחה Logz.io,החברה יכולה לבנות ולהוביל תחום שיהווה את תשתית הליבה עבור העתיד של חברות טכנולוגיות. עם למעלה מ- 800 לקוחות אקטיביים, גידול משמעותי בהכנסות ורקורד מרשים בהבאת לקוחות חדשים, אני בטוח בחזונה של Logz.io וביכולתה להגשים אותו. את המייסדים של לוגז פגשתי פעמים רבות כשהתארחו כדוברים במפגשי אקדמיית הצמיחה של פיטנגו, וככל שהכרתי לעומק את הנהלת החברה, כך גבר בי הרצון לשלב אותה בפורטפוליו שלנו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x