$

30 דקות או פחות

תן ביס מתרחבת בארץ - עם הפנים לחו"ל

מספר המפתחים מוכפל שנה אחרי שנה, הטכנולוגיה של החברה הישראלית אמורה להזניק את חברת הענק שרכשה אותה - ואיך השפיעה הכניסה של וולט? תומר פפר, מנכ"ל משותף של תן ביס וסמנכ"ל טכנולוגיות של JustEat-Takeaway, עונה על הכל

שירות כלכליסט 15:2116.11.20

שנתיים וקצת אחרי שנמכרה, תן ביס ממשיכה לצמוח. "יש לנו כיום 85 עובדים בתחום פיתוח תוכנה ונסיים את השנה עם 100", מספר תומר פפר, מנכ"ל משותף של תן ביס וסמנכ"ל הטכנולוגיות של JustEat-Takeaway שרכשה את החברה הישראלית. וההתרחבות הזו נמשכת כבר תקופה - פפר מגלה שמספר המפתחים הוכפל גם בשנה שעברה וגם בזו שלפניה.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

למה צריכה החברה כל כך הרבה מפתחים? פפר מספר מה מצאה החברה הרוכשת בתן ביס: "לפני הקורונה, לקוח פרטי עשה בממוצע 8-12 הזמנות בשנה. אצל לקוח עסקי זה כמעט פי 10" - וזה הייחוד של תן ביס, טכנולוגיה שמאפשרת לארגונים ומעסיקים לנהל הטבה של מימון או סבסוד הארוחות לעובדים. הקורונה יכולה גם לעזור, מסביר פפר - אם בדרך כלל חברות מציעות חדר אוכל או קפטריה, עכשיו כשהעובדים בבית המשלוחים רלוונטיים יותר.

 

תומר פפר תומר פפר צילום: מלי ארואסטי

 

 

את הדרך שלו בתן ביס, החברה שכל הייטקיסט מכיר, הוא התחיל בתפקיד של מפתח זוטר לפני 16 שנה, ובכל התקופה הזו הוא נשאר בחברה והתקדם בה. בראיון בפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מסביר למה לחברה אין שום כוונה לוותר ישראל, למרות שהיא שוק קטן יחסית לפעילות בחו"ל, איך השפיעה הכניסה של וולט לארץ ומה המנה הכי פופולרית במשלוחים.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

x