שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת הסייבר הישראלית CHEQ רוכשת את הסטארט-אפ ClickCease

החברות פועלות במניעת הונאות בתחום הפרסום המקוון. 20 עובדי קליקסיז יצטרפו למערך של צ'ק, שבעקבות הרכישה תוכל להנגיש את הפתרונות שלה גם למפרסמים קטנים

הגר רבט 10:1223.09.20

חברת הסייבר הישראלית צ׳ק (CHEQ) הודיעה היום (ד׳) על רכישת הסטארט-אפ הישראלי ClickCease המתמחה במניעת הונאות בתחום הפרסום המקוון. פרטי העסקה לא נמסרו, אך 20 עובדי ClickCease צפויים להצטרף למערך של צ׳ק, כאשר החברה תמשיך לפעול תחת המותג ClickCease.

 

 

 

CHEQ פועלת בתחום הפרסום ומתמחה בהגנה על מפרסמים ברשת מפני הונאות, בדגש על תחום הונאות פרסום והגנת מותג, בעקבות הרכישה, תוכל להנגיש את הפתרונות שלה גם למפרסמים קטנים ובינוניים.
גיא טיטונוביץ' חברת Cheq גיא טיטונוביץ' חברת Cheq צילום: Cheq

 

מהחברה נמסר כי בעיית ה-Click Fraud עולה כיום למפרסמים כ-24 מיליארד דולר בשנה, כאשר בוטים, חוות קליקים ואף משתמשים מזויפים מקליקים על פרסומות מקוונות שגורמות לשחיקה של התקציב. ל-CHEQ משרדים בתל-אביב, ניו-יורק, טוקיו, שנחאי וסידני ובין לקוחותיה נמנים ענקי עולם הפרסום כמו Outbrain, Dentsu, Spark ועוד.

 

מנכ״ל CHEQ גיא טיטונוביץ׳ מסר כי הרכישה מהווה ״אבן דרך חשובה באסטרטגיה שלנו, לייצר שכבת הגנה למפרסמים בכל ערוץ בו הם קונים. הרכישה תאפשר ל-CHEQ להמשיך ולהתמקד ב-פתרונות למפרסמים גדולים בזמן ש-ClickCease תמשיך להצמיח את הקטגוריה לעסקים קטנים, קטגוריה אותה היא כבר מובילה בבטחה״.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x