שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

ערוץ היוטיוב הפופולארי ביותר לילדים בדרכו לנטפליקס

קוקומלון התפרסמו בזכות קליפים מצויירים לשירים קליטים המיועדים לגיל הרך ובשבוע שעבר הפכו לערוץ היוטיוב הראשון שצבר מעל מיליארד צפיות בשבוע אחד

שירות כלכליסט 09:4721.05.20
על פי הודעה שפרסמה ענקית הסטרימינג נטפליקס, בכוונתה להתחיל לשדר בפלטפורמה שלה את השירים של קוקומלון (Cocomelon: Season 1) החל מה-1 ביוני.

קוקומלון התפרסמו בזכות קליפים מצויירים לשירים קליטים המיועדים לגיל הרך. לערוץ היוטיוב יש כיום 84.2 מיליון מנויים, והסרטונים בו צברו יחד מעל 62.3 מיליארד צפיות. רק לשני ערוצים עצמאיים אחרים ביוטיוב יש יותר מנויים  – אתר המוזיקה ההודית T-Series וליוטיובר PewDiePie, לשניהם יש מעל 100 מיליון מנויים.

בשבוע שעבר הפך קוקומלון לערוץ היוטיוב הראשון שצבר מעל מיליארד צפיות בשבוע אחד, כך לפי הנתונים שאספו ב- TubeFilter. "בקוקומלון אנחנו שואפים להלהיב משפחות באמצעות תכנים בידוריים וחינוכיים שהופכים רגעים האופיינים לגיל הרך בכל העולם למהנים", מסר בעבר יוצר הערוץ ג'יי ג'יאון. הוא ואשתו החלו להעלות את הסרטונים ליוטיוב לפני 14 שנים עוד לפני שגוגל רכשה את יוטיוב.

 

Cocomelon מגיע מהיוטיוב לנטפליקס Cocomelon מגיע מהיוטיוב לנטפליקס מקור: Youtube

 

הערוץ לרוב מעלה 2 סרטונים חדשים בשבוע של שירים המבוססים על שירי ילדים קלאסיים או שירים מקוריים. 8 השירים הפופולאריים ביותר בערוץ קיבלו כל אחד מעל מיליארד צפיות. יתרה מכך, ממוצע הצפיות החודשי עומד על 2.5 מיליארד, פירוש הדבר ש-Treasure Studio החברה שבבעות ג'יאון מרוויחה 11.3 מיליון דולר בחודש מפרסומות. אף שקוקומלון מגיעה לקהל גדול בהרבה משל ערוצי הטלויזיה הפופולאריים לילדים כמו ניקלודיאון ודיסני, עד כה סירב ג'יאון להצעות לשיתופי פעולה מסחריים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x