$
חדשות טכנולוגיה

חברת תכני הספורט Minute Media גייסה 40 מיליון דולר

יחד עם גיוס ההון הנוכחי מגיע סך ההשקעות בחברה לכ- 160 מיליון דולר. הסכום שגויס ישמש אותה להמשך הצמיחה הגלובאלית, הגדלת צוותי הפיתוח בתל אביב והרחבת צוותי המכירות בעולם

הגר רבט 10:0226.02.20
חברת תכני הספורט Minute Media הודיעה היום (ד') על גיוס נוסף בסך 40 מיליון דולר בסבב H (סבב גיוס שמיני) את הסבב הובילה הקרן הבריטית Dawn Capital ולקחו בו חלק המשקיעים הקיימים בחברה: גולדמן סאקס, Investment Partners Vintage, Battery Ventures, קומרה קפיטל, ProSieben, Dawn Capital, ג'מיני Remagine, ועוד. יחד עם גיוס ההון הנוכחי מגיע סך ההשקעות בחברה לכ- 160 מיליון דולר.

מינט מדיה מחזיקה היום במספר מותגי ספורט, ביניהם 90min, 12up ו- DBLTAP. מהחברה נמסר כי הסכום שגויס ישמש אותה להמשך הצמיחה הגלובאלית, הגדלת צוותי הפיתוח בתל אביב, הרחבת צוותי המכירות בעולם, הכנת תשתית לרכישת פעילויות תוכן נוספות והשקעה בפלטרפורמה הפופולארית "The Players Tribune", שנרכשה לאחרונה על ידי החברה.

 

אסף פלד, מייסד ומנכ"ל Minute Media אמר: "זו הייתה שנה של צמיחה מהירה עבור Minute Media, עם הרכישות של Mental Floss , ‘The Players Tribune’, FanSided ו- ‘The Big Lead’. עוד הוסיף כי "משקיעים מובילים מביעים בנו אמון פעם אחר פעם ותמכים בחזון שלנו לבנות פלטפורמה טכנולוגית חזקה ומבוססת המשמשת להפצת תוכן דיגיטאלי על המותגים שלנו, ועל כמות הולכת וגדלה של שותפים המשתתפים בפלטפורמה. סבב הגיוס הזה יעזור לנו להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה ולהגדיל את היצע התוכן והמשתמשים על ידי רכישות מעניינות נוספות"

אסף פלד מייסד ומנכ"ל MinuteMedia אסף פלד מייסד ומנכ"ל MinuteMedia צילום: יחצ

 

Minute Media (במקור 90min), הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד, המשמש כמנכ"ל החברה, גילי בימן ויובל לרום. היא מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית. כיום, Minute Media מחזיקה ומפעילה חמישה מותגי מדיה המופעלים על ידי פלטפורמת הטכנולוגיה שלה, הכוללת 90min, DBLTAP, 12up וארבעה המותגים שנרכשו לאחרונה - Mental Floss ו- Big Lead, The Players Tribune ו- FanSided.

 

מהחברה נמסר כי יש לה היום יותר מ-150 מיליון משתמשים בכל חודש ותכנים ב-14 שפות, החברה הציגה גידול בהכנסות של 120% בשנה החולפת. היא מעסיקה כיום מעל 350 עובדים ומרכז הפיתוח שלה יושב באחד העם בתל אביב. לחברה למעלה מ-4000 יצרני תוכן מרחבי הגלובוס, המייצרים כ-20,000 תכנים מקוריים בכל חודש. לחברה עשרות מותגים גלובאליים המפרסמים בפלטפורמות התוכן השונות שלה כגון : Nike, Pepsi, MasterCard, Verizon , אולפני Paramount, Warner Brothers ועוד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x