שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

דיווח: פייסבוק התחרטה - ולא תמכור פרסומות בווטסאפ

לפי "וול סטריט ג'ורנל", באחרונה פירקה פייסבוק את הצוות שעבד על שילוב פרסומות בווטסאפ; כעת, החברה מבקשת להתמקד ביצירת הכנסות באמצעות תכונות שיאפשרו לעסקים לתקשר ישירות עם לקוחות

עומר כביר 09:0017.01.20

פייסבוק נסוגה מתוכניתה למכור בפרסומות באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ – כך חשף הלילה ה"וול סטריט ג'ורנל".

 

התוכנית, שנחשפה לפני כשנה וחצי, עוררה עניין ציבורי רב, חלק ניכר ממנו שלילי, והיתה בין הגורמים לפרישתם של מייסדי ווטסאפ מהחברה. היא אמורה היתה להוות חלק מרכזי במאמצים להחזיר את השקעת הענק – כ-22 מיליארד דולר במניות – ברכישת האפליקציה. במאי האחרון אף חשפה פייסבוק אבטיפוס של הפרסומות שישולבו בעמודת הסטטוס שלה.

 

ואולם עתה מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל" שבחודשים האחרונים פירקה פייסבוק את הצוות שעבד על שילוב פרסומות בווטסאפ, כל עבודתו נמחקה מהקוד של האפליקציה, והמאמצים בתחום הוקפאו.

 

לדברי מקור עם ידע בנושא, החברה לא ויתרה לחלוטין על הכוונה לשלב פרסומות בווטסאפ, ואולם המאמצים העדכניים מתמקדים ביצירת הכנסות באמצעות תכונות שיאפשרו לעסקים לתקשר ישירות עם לקוחות ולנהל את הקשרים אתם בצורה טובה יותר.

 

ההחלטה משקפת את אופן השימוש באפליקציה בחלקים ניכרים בעולם. בארה"ב ובאירופה ווטסאפ משמשת בעיקר לתקשורת בין-אישית. אך במדינות מתפתחות, שם נמצאים מרבית משתמשי האפליקציה, משתמשים רבים עושים בה שימוש לתקשורת עם עסקים ולקבלת שירות לקוחות.

 

פייסבוק לא הגיבה לדיווח.

 

 

מארק צוקרברג מארק צוקרברג צילום: בלומברג

x