$
אינטרנט

גוגל מציגה: כמו טינדר, אבל לסדרות וסרטים

החברה הציגה ממשק חדש וחמוד לחיפוש תוכן טלוויזיוני וקולנועי, שנשען על תצורה זהה לשל אפליקציית הדייטינג המצליחה: אהבתם סרט? פשוט עשו לו סווייפ ימינה

רפאל קאהאן 09:1717.09.19
גוגל השיקה תכונה חדשה שמיועדת לעזור למשתמשים למצוא במה לצפות, בממשק חמוד ומוכר היטב: מערכת הסווייפים של טינדר. חיפוש "מה יש לראות בטלוויזיה הערב" יעביר את הגולש לתצוגת קלפים שדומה לשל אפליקציית הדייטינג, שם יוכל לעשות סווייפים ימינה לתכנים שמצאו חן בעיניו ושמאלה לכאלה שפחות. התכונה זמינה בשלב זה בארה"ב בלבד, ומתבססת על שירותי סטרימינג פופולריים.

 

 

סרט או סדרה שקיבלו סווייפ ימינה, יעבירו את המשתמש לקלף חדש שיראה לו תקציר כללי, קישור לאתר IMDB, לביקורות ב-Rotten Tomatos ולאתרים רלוונטיים נוספים.

 

 

ממשק חיפוש הסרטים והסדרות החדש ממשק חיפוש הסרטים והסדרות החדש צילום: Google blog

 

 

הקשה על לינק לצפייה תעביר את המשתמש לנטפליקס, יוטיוב, אמזון וידאו או כל פלטפורמה בה אפשר לצפות בתוכן הנבחר. כמו כן, ידע כלי החיפוש של גוגל לזהות חיתוכי סרטים וסדרות קצת יותר ספציפיים, כגון "סרטי אימה עם מפלצות" או "תוכניות בישול תאילנדי".

 

הצעד הזה נועד לשפר את מוכנותה של גוגל לשנת הסטרימינג הגדולה שמגיעה אלינו: דיסני, הולו, וורנר, אפל ועוד חברות משיקות שירות צפייה ישירה נרחב, וגוגל לא יכולה להישאר אדישה. מבחינתה, כדאי להתמקם בנקודה בה גולשים ייעזרו בה כדי למצוא תוכן אצל אחרים. לפחות עד שגוגל יוטיוב פרימיום (שלאחרונה נחת בישראל) יציג תוכן מקור ראוי לשמו.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x