$
הייטק והון סיכון

חברת Trigo גייסה 22 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה להפעלת חנויות ללא קופה, שדומה לאמזון Go ומתבססת על כלי ראיית מכונה מתקדמים. את סבב הגיוס הובילה קרן Red Dot Capital והשתתפו בה Vertex Ventures Israel ו-Hetz Ventures

הגר רבט 16:0016.09.19
חברת טריגו (Trigo), שמפתחת מערכות לחנות ללא קופה הודיעה על גיוס סבב A בסך 22 מיליון דולר, בהובלת קרן Red Dot Capital ובהשתתפות משקיעיה הקיימים Vertex Ventures Israel ו-Hetz Ventures . סך כל ההשקעות בחברה מאז נוסדה ב-2018 עומד על 29 מיליון דולר.

 

 

המערכת של טריגו דומה לזו של אמזון GO, ומאפשרת רכישה בחנות ללא מעבר בקופה. מערכת ראיית המכונה שלה עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות את המוצרים שנאספים על ידי צרכנים בעודם בחנות. טכנולוגיית מיפוי סביבה תלת ממדי מותקנת בחנויות פעילות ומאפשרת לצרכנים לדלג על ההמתנה בקופות, ולהימנע מסריקת מוצרים.

 

עובדי טריגו עובדי טריגו צילום: ניר בן צבי

 

 

הצרכנים יכולים לשלם בצורה אוטומטית על ידי כרטיס אשראי או באמצעות מזומן: במסלול של "רכישה מזוהה״ הצרכן מזדהה בכניסה לחנות על ידי כרטיס או אפליקציה של המותג, מה שמאפשר לקמעונאי ללמוד על העדפות הקנייה שלו. במסלול ״רכישה בלתי מזוהה״, הצרכן נכנס לחנות ללא זיהוי וביצוע הקנייה ותשלום מכל סוג נעשה לקראת היציאה מהחנות, בעמדת תשלום שאינה דורשת את סריקת המוצרים.

 

מוקדם יותר השנה נחשך כי רשת המרכולים הבריטית טסקו תפעיל פיילוט של חנות ללא קופה באמצעות הטכנולוגיה של טריגו. מהחברה עצמה נמסר כי יש לה שיתוף פעולה עם מספר קמעונאי מזון בינלאומיים מובילים כולל קמעונאים אירופיים וקמעונאי המזון הגדול ביותר בישראל – רשת שופרסל, שתטמיע את הטכנולוגיה ב-280 חנויות בחמש השנים הקרובות.

 

 

 

ברק סלומון, שותף מנהל ב-Red Dot Capital מסר: ״אנחנו מאמינים שצוות ה-Computer Vision של טריגו הוא מוביל עולמי. יהיה הראשון לפתח את הטכנולוגיה, להטמיע אותה ברחבי העולם ולשחרר את הפוטנציאל האדיר של מהפכה אמיתית בקמעונאות המזון. עבר זמנו של תהליך סריקת הברקודים הידנית של כל מוצר ומוצר בקופה. הטכנולוגיה של טריגו עתידה לעזור לחנויות הפיזיות להחיות מחדש את חווית הקנייה בחנות ולשמור על תמצית החוויה הקמעונאית רלוונטית".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x