שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

אקזיט ישראלי: חברת vCita רכשה את WiseStamp

שתי החברות הישראליות עוסקות בתחום הפיתרונות לעסקים קטנים. סכום העסקה ופרטיה לא נחשפו. WiseStamp צפויה להמשיך לפעול תחת המותג שלה בעתיד הנראה לעין

הגר רבט 16:3914.08.19
חברת vCita הישראלית הודיעה היום (ד׳) על רכישת WiseStamp, ישראלית גם היא. שתי החברות פועלות בתחום של מתן פתרונות לבעלי עסקים קטנים. צוותי העובדים ימזגו פעילות בעקבות הרכישה, אך WiseStamp תמשיך לפעול תחת שם המותג שלה בעתיד הנראה לעין. הסכום ופרטי העסקה לא נמסרו.

 

 

vCita הוקמה ב-2010 ומעסיקה היום כ-100 עובדים בישראל ובארה״ב. בחברה פיתחו פיתרון מלא לניהול עסק קטן: ניהול יומן פגישות, תשלומים, לקוחות ואמצעי שיווק. המוצר של החברה מיועד לתחום נותני השירותים, ממטפלים למאמני כושר ועורכי דין. החברה השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר בהובלת Forestay Capital רק לפני חודש וגייסה בסך הכל 29 מיליון דולר.

 

עובדי WiseStamp עובדי WiseStamp צילום: vCita

 

 

WiseStamp נוסדה לפני כעשור ע"י אורלי יצחקי, תום פיאמנטה, צביקה אבנרי וסאשה גימלשטיין. היא פיתחה מוצר שמאפשר לעסקים קטנים ליצור חתימה דיגיטלית-דינמית למיילים ולחבר אותה לכל חשבון מייל ממנו הם עובדים.

 

״למרות שלל דרכי התקשורת החדשות שצצו בשנים האחרונות המייל הוא עדיין המשמעותי ביותר עבור עסקים קטנים״ אמר לכלכליסט איציק לוי, מנכ"ל ומייסד משותף ב-vCita. ״חתימת המייל היא שטח מצוין להשתמש בו עבור קידום עסקי. ספא ששולח מייל ללקוחות יכול למשל לצרף קופון בחתימה״. לוי ציין כי כל אחת מהחברות בנתה במהלך השנים מאגר מידע רחב על לקוחות והעבודה המשותפת תאפשר להן לשלב את הנתונים. אבל הסיבה העיקרית לרכישה, הסביר, היא יכולות השיווק ש-WiseStamp פיתחה לאורך השנים: ״יש להם יתרון של שיווק ויראלי של המוצר, עם משאבים מאוד מצומצמים וכמעט מפה לאוזן, וזה תחום שאנחנו פחות טובים בו. הרכישה תיצור עבורנו כמה מסלולים נוספים לצירוף לקוחות חדשים״.

 

 

איציק לוי איציק לוי צילום: vCita

 

 

מהחברה נמסר כי ל-vCita קהל לקוחות של יותר מ-100 אלף מנויים משלמים ברחבי העולם, המשתמשים באפליקציה על מנת לנהל את יומן הפגישות שלהם, לשלוח חשבוניות ירוקות, לגבות ולעקוב אחר תשלומים וכן לנהל מידע אודות לקוחות. ל-WiseStamp קהל לקוחות של 50,000 חברות משלמות שמשתמשות בשירות כדי לצרף תוכן שיווקי, דינמי ומתעדכן למסרים שהן שולחות באמצעות דואר אלקטרוני.

 

 

 

"עולם העבודה משתנה, וכיום, אנשים רבים בוחרים ביזמות ובעבודה כעצמאים", מסרה יצחקי, מנכ"לית ומייסדת שותפה של WiseStamp. "מאז הקמתה של החברה פיתחנו פתרונות מתקדמים שמאפשרים למאות אלפי משתמשים לפרסם, לקדם ולשווק את העסק שלהם בדיגיטל. המיזוג עם vCita מרגיש לנו נוח וטבעי, אני משוכנעת שיחד נוכל להפוך לשחקן מוביל בתחום הפתרונות מבוססי הענן לניהול עסקים קטנים".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x