שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת Trax מאשרת שגייסה 100 מיליון דולר בהובלת HOPU Investments

החברה פיתחה מערכת שמספקת ליצרניות מוצרי צריכה וקמעונאים תמונת מצב עדכנית של מדפי רשתות שיווק. עד כה גייסה טראקס יותר מ-350 מיליון דולר, ובעלת המניות הגדולה ביותר בה היא Warburg Pincus

מאיר אורבך 19:0022.07.19
חברת טראקס (Trax) גייסה 100 מיליון דולר, לפי הערכות בשווי של 1.1 מיליארד דולר. הסבב נחשף בחודש שעבר בידי בלומברג, ועתה זוכה לאישור רשמי של החברה. הסבב הובל בידי HOPU Investments, אחת מחברות ניהול הנכסים המובילות באסיה, המתמקדת בעיקר בענף הצרכנות והטכנולוגיה.

 

 

טראקס מפעילה מרכז פיתוח גדול בארץ והמטה שלה פועל מסינגפור. היא פיתחה מערכת שמעניקה ליצרניות מוצרי צריכה ורשתות קמעונאיות תמונת מצב אמיתית ואחידה של מדפי הרשתות. החברה מסרה שתנצל את הסבב כדי לתמוך בהתרחבותה הגלובלית ולהאיץ את שילוב הפתרונות שלה בענף הקמעונאות. בנוסף, ישמש סבב הגיוס להגדלת מרכז הפיתוח בת"א כדי להעמיק מוצרים קיימים ולפתח חדשים.

 

מייסדי טראקס דרור פלדהיים ויואל בר-אל מייסדי טראקס דרור פלדהיים ויואל בר-אל

 

 

עד כה גייסה טראקס יותר מ-350 מיליון דולר; החברה פועלת ביותר מ-50 מדינות ומשרתת יותר מ-175 לקוחות. בעל המניות הגדולה ביותר בחברה היא חברת הפרייבט אקוויטי Warburg Pincus, והיא זכתה להשקעות גם מג'יי פי מורגן, בויו קפיטל ועוד.

 

ביוני האחרון הודיעה החברה שתקנה את שופקיק בעסקה שהוערכה בכ-200 מיליון דולר במזומן. זו הרכישה הרביעית והגדולה ביותר של טראקס; בעסקה קודמת שביצעה קנתה את לנזטק, מתחרה סינית שמעסיקה 110 עובדים - מספר דומה לשל שופקיק. העסקה ההיא היתה במבנה מיזוג, והבעלים הסינים קיבלו מניות של טראקס.

 

טראקס נוסדה ב-2010 בידי יואל בר-אל ודרור פלדהיים שמכהן כיום כמנהל המסחרי הראשי של החברה. היא מעסיקה כ-650 עובדים.

 

"טראקס הקימה אקוסיסטם שמקושרת בקשר הדוק עם ענף הקמעונאות ויצרני מוצרי הצריכה באמצעות שיתופי פעולה מגוונים", מסר פלדהיים. "ההשקעה לה זכינו מ- HOPU תאיץ את דריסת הרגל שלנו בסין וברחבי העולם, ותמצב עוד יותר את הערכים המוספים שפתרונותינו מעניקים לענף הקמעונאות".

 

 

 

גונטר האם מ-HOPU הוסיף: "אנו משוכנעים שטראקס יכולה לגדול במהירות בזירת הקמעונאות בסין. שוק הקמעונאות בסין עובר תהליך דיגיטציה מהיר, הן בחנויות הרשת והן בקונספטים חדשים של חנויות פיזיות. הרוב המכריע של חנויות פיזיות בסין נותר מאחור בתחום ניהול החנות, מגוון המוצרים ואופטימיזציה. הטכנולוגיה של טראקס וניסיונה עם יצרניות מוצרי צריכה, יחד עם צוות הניהול היזמי של החברה, יאפשרו לחדור לתחום פנוי ועתיר הזדמנויות זה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x