$

30 דקות או פחות

מושיקו אבלגון ניצח את שיתוק הילדים, ואחרי אקזיט אחד הוא מוביל סטארט-אפ חדש

מגיפת הפוליו של שנות השמונים שיתקה גם את מושיקו אבלגון, אבל הוא לא עצר, הקים סטארט-אפ בחממות קיבוץ עין שמר ועכשיו בונה חברה חדשה

שירות כלכליסט 13:5401.07.19

הסיפור של מושיקו אבלגון באמת יוצא דופן: הוא היה בחטיבת הביניים כשמגיפת הפוליו של שנות השמונים שיתקה את הגוף שלו, ומספורטאי פעיל הוא התחיל את המאבק שלו לחזור וללכת.

 

כנגד כל הסיכויים הוא הצליח לקום מכסא הגלגלים ולעמוד על שתי רגליו, והנחישות הזו הובילה אותו להקים עם חבריו מקיבוץ עין שמר סטארט-אפ בחממות הקיבוץ ולמכור אותו לנייס. אחרי המכירה הוא המשיך לעבוד בנייס, והיום מושיקו חזר לעולם היזמות כשהוא מוביל את יילז (Yellzz), סטארט-אפ שעוזר לנותני שירותים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם באמצעות ניתוח של דאטה משמעותי.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

"הבנו שזה לא הגיוני שמוכרים שמשתמשים בשווקים כמו איביי יפרסמו את המוצר ויישבו ויחכו שיגיע לקוח", מסביר אבלגון בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות". המערכת שפיתחה החברה מציעה למוכרים עדכונים על לקוחות שמתעניינים במוצר וגם אפשרות לתת מענה אוטומטי מותאם אישית.

 

מושיקו אבלגון מושיקו אבלגון צילום: איריס קיזלר

 

 

אז איך מתגברים על שיתוק ילדים, מה היתה התגובה של מבקרים שחיפשו סטארט-אפ הייטקיסטי באמצע קיבוץ ולאן הוא מתכנן לפתח את יילז?

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x