שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אינטרנט

יוטיוב, מאחוריך: שירות פייסבוק Watch צובר תאוצה במהירות

הרשת החברתית הודיעה שתפוצת שירות הווידאו שלה הוכפלה פי שניים מאז דצמבר שעבר; לפייסבוק Watch יש כיום כ-720 מיליון משתמשים חודשיים ו-140 מיליון יומיים, ושירות הפרסום הצמוד שלו מתרחב לקנדה. בנוסף, יקבל פייסבוק Watch תכנים חדשים מגופי שידור בינ"ל

שירות כלכליסט 12:4613.06.19
פייסבוק הודיעה אתמול (ד') כי מספר המשתמשים החודשיים בשירות הווידאו שלה, Watch הכפיל עצמו מאז דצמבר אשתקד. בעקבות זאת, חשפה הרשת החברתית שותפויות נוספות עם גופי שידור בינלאומיים בניסיון לגבור על יוטיוב שבבעלות אלפבית.

 

 

לפי הודעת החברה, כ-720 מיליון משתמשים חודשיים ו-140 מיליון משתמשים יומיים נכנסים לפייסבוק Watch. החברה מתכוונת להרחיב את שירות הפרסום הצמוד לפלטפורמה, Ad Breaks, גם לקנדה - ולהשיק אותו בחמש שפות חדשות. החברה השיקה עולמית את שירות הווידאו בשנה שעברה, שנה לאחר ההשקה הרשמית בארה"ב. בדצמבר דיווחה כי 75 מיליון אנשים מבלים לפחות דקה אחת מול השירות ביום.

 

 

פייסבוק Watch פייסבוק Watch

 

 

מפייסבוק נמסר כי תחבור לגופי שידור בינלאומיים כדי לשדר תכניות פופולריות כמו דה ווייס גרמניה, הטופ מודל הבאה של גרמניה ותקצירי משחקים. כמו כן בפייסבוק מתכוונים לשדר בפלטפורמה את טורניר גביע העולם בקריקט.

 

 

 

החברה, שגם משקיעה בתוכני מקור, מתרחבת לתוך הטריטוריה של יוטיוב על אף הביקורת הגוברת על האופן בו סרטונים שמייצרים המשתמשים מסייעים לקבוצות קיצוניות. פייסבוק ספגה לא מעט ביקורת השנה על האופן בו היא מפקחת על תכנים שעולים בפלטפורמות שלה, והציבה נקודות פיקוח על מפרסמים שמעוניינים להרוויח מהתכנים שלהם באמצעות Ad Breaks. כדי להיות זכאים, העמודים צריכים ליצור סרטונים של שלוש דקות שייצרו יותר מ-30 אלף צפיות של דקה אחת בחודשיים האחרונים, יש להם יותר מ-10 אלף עוקבים וכמובן - ממוקמים במדינה בה השירות זמין.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x