שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

היקף משתמשי טינדר זינק והקפיץ את תוצאות Match, החברה האם

אפליקציית הדייטינג הפופולרית הצמיחה את מספר המנויים בתשלום ל-4.7 מיליון לעומת 3.4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד; לפי הערכות, היא אחראית לשני שליש מהכנסות בעליה, קבוצת מאצ'. בחברה צופים המשך צמיחה גם ברבעון הבא

רפאל קאהאן 14:4608.05.19
קבוצת מאצ' (Match) שמחזיקה בין היתר באפליקציית הדייטינג הפופולרית טינדר, פרסמה דו"ח רבעוני שמציג צמיחה משמעותית. על פי דיווח החברה לבורסה אמש (ד'), הכנסותיה עמדו על 464.6 מיליון דולר, עלייה של 14% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה והרווח עמד על כ-123 מיליון דולר לעומת כ-99 מיליון דולר אשתקד.

 

 

עיקר ההכנסות מגיעות כתוצאה מזינוק במספר המשתמשים של טינדר; לאפליקציה יש בין 57 ל-60 מיליון משתמשים פעילים, מהם כ-4.7 מיליון מנויים בתשלום לעומת 3.4 מיליון ברבעון המקביל ב-2018. לפי דיווח של רויטרס, טינדר אחראית לכשני שלישים מהכנסות קבוצת מאצ'. 

 

אפליקציית טינדר אפליקציית טינדר צילום: שאטרסטוק

 

 

החברה צופה להכנסות של 480 מיליון עד 490 מיליון דולר ברבעון הקרוב, בעוד הערכת וול סטריט עומדת על 485.5 מיליון. 7 תחזית הרווח עומדת על 190 מיליון עד 195 מיליון, לעומת הערכה שמרנית יותר של האנליסטים - 185.7 מיליון דולר.  

 

 

 

כמו כן, צופה מאצ' שצמיחת טינדר תימשך, והחברה תגייס מיליון משתמשים נוספים ברבעון הקרוב. אפליקציות קבוצת מאצ', ביניהן OKCupid, Hinge ו-Match.com, שולטות על תחום ההיכרויות ברשת בצורה בולטת, אך פועלות תחת צל כבד: פייסבוק חשפה בשנה שעברה שירות דייטינג מטעמה, שנמצא בשלבי פיילוט שיורחבו בהמשך השנה. לא מן הנמנע שהשקה גלובלית שלו תהווה מקל עצום בגלגלי הצמיחה של טינדר ובעליה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x