שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אפליקציות

רדיו אלקסה: אמזון השיקה שירות מוזיקה בסטרימינג ללא תשלום

השירות מבוסס פרסומות וכולל אשימות האזנה ותחנות רדיו נושאיות; הוא זמין בשלב זה רק בארה"ב, למשתמשי אמזון פריים. החברה תיעזר בו כדי למשוך משתמשים ולחשוף אותם לשירותיה האחרים, וכנראה לא תנסה להפוך אותו למקור רווח בפני עצמו

שירות כלכליסט 09:4721.04.19

אמזון השיקה שירות מוזיקה בסטרימינג ללא תשלום, שמבוסס על פרסומות; הפיתוח נחשף בשבוע שעבר בידי Billboard והוא מתבסס על פלטפורמת אמזון פריים מיוזיק, ללא מיתוג מיוחד משלו.

 

 

אמזון מייעדת אותו לפעולה ברמקולים חכמים מבוססי אלקסה, והוא מיועד להתחרות בשירותי מוזיקה חינמיים אחרים - בראשם ספוטיפיי ויוטיוב. השירות מעניק גישה לרשימות השמעה מוכנות מראש ולתחנות רדיו מקוון נושאיות, ללא הגבלה. בשלב זה, הוא זמין רק למשתמשי פריים ורק בארצות הברית.

 

רמקול מסדרת אקו של אמזון, מבוסס אלקסה רמקול מסדרת אקו של אמזון, מבוסס אלקסה קרדיט: אמזון Amazon.com

 

 

ההיצע המוזיקלי של ספוטיפיי ויוטיוב אמנם גדול משמעותית משל אמזון, אך שיעור החשיפה העצום של החברה יקל עליה להציג את השירות למשתמשים רבים ולגייס מנויים לשירותיה האחרים; בעוד ספוטיפיי מתפרנסת מפרסומות ומנויים, כל משתמש אמזון פריים הוא בעצם לקוח ששילם עבור הזכות לקנות עוד חפצים בצורה נוחה יותר, כך שכל שלבי פעילותו מכניסים כסף לחברה.

 

 

 

החיסרון הגדול של פריים מיוזיק החינמי הוא תפוצתו: אמנם הנוכחות ברמקולים החכמים של אמזון תיתן לחברה נוכחות מורגשת בשוק האמריקאי, אך היעדרה של אלקסה מסמארטפונים יפגום ביכולתה של החברה להפיץ את הפלטפורמה המוזיקלית. במובן זה, נראה שאמזון לא רצתה להתחרות בספוטיפיי באותה הרמה - ורק לקחת ממנה משתמשים בפלח הרמקולים הביתיים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x