שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מכשירים

וואן פלוס ו-Oppo נכנסו לרשימת חמש יצרניות הפרימיום המובילות

לפי מחקר של חברת קאונטרפוינט, הצליחו המותגים הסינים לתפוס את המקומות הרביעי והחמישי, לאחר וואווי, סמסונג ואפל; ההישג של Oppo מרשים במיוחד: מכירותיה צמחו ב-863% ברבעון האחרון, כשהיא מוכרת בעיקר בסין ולפלח הפרימיום, שאינו הגדול במדינה

רפאל קאהאן 16:5217.04.19
מחקר של חברת Counterpoint מצא שוואן פלוס ו-Oppo מחזיקות כיום במקומות החמישי והרביעי בהתאמה ברשימת חמש יצרניות סמארטפוני הפרימיום הגדולות בעולם. את המקום הראשון מחזיקה אפל, במקום השני ניצבת סמסונג ובשלישי וואווי.

 

 

זאת הפעם הראשונה ששלושה מתוך חמשת המקומות הראשונים נתפסים בידי מותגים סיניים; למעשה, וואן פלוס הוא מותג ששייך ל-Oppo. לקאונטרפוינט הגדרה ליברלית מאוד של סמארטפון פרימיום: מכשירים שנמכרים ביותר מ-400 דולר. זו הסיבה שיצרניות כגון נוקיה או מוטורולה לא מופיעות בו - רוב המכשירים שהן מוכרות מיועדים לשוק הביניים או המכשירים המוזלים. שיאומי, לעומת זאת, לא רחוקה מלהיכנס לרשימה בזכות מכשירי ה-Mi 9 וה-Mi Mix 3 שנמכרים במחירי פרימיום גם בסין.

 

וואן פלוס 6T וואן פלוס 6T צילום: OnePlus

 

 

טבעי למצוא את וואן פלוס ברשימה: המותג הצליח לצבור פופולריות רבה במערב, עם גידול של 209% במכירות. עם זאת הוא עדיין נמוך בהשוואה למכשירי הדגל של היצרניות הגדולות שמובילות את הטבלה. Oppo הצליחה להיכנס לרשימה בזכות גידול האסטרונומי של כ-863% במכירותיה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. המותג מוכר בעיקר בסין, בה נתח הפרימיום קטן ביחס למערב, מה שמגדיל את ההישג. 

 

בקטגוריית הפרימיום ישנן עוד שתי תת קטגוריות - מכשירים שנמכרים ביותר מ-800 דולר ובין 400 ל-800 דולר. בעוד אפל מובילה את הראשונה, למתחרותיה יש יותר דגמים שניתן לגם למצוא בקטגוריה השנייה. עם זאת, קאונטרפוינט ציינה שישנם כרגע כ-40 מותגים שמציעים מכשירי פרימיום, כך שמדובר בקטגוריה צומחת.

 

 

 

קטגוריית מכשירי הדגל המוזלים אותה יצרה וואן פלוס יש מאין היא זו שהפכה אותה למותג פרימיום. מותגים נוספים החליטו לכוון ליעד הזה, ביניהם ZTE, הונור של וואווי, שיאומי ואפילו סמסונג עם סדרה A. לא ברור אם זה אומר שלוואן פלוס יהיה קשה יותר לשמור על המיקום הזה - אך מה שבטוח זה שמדובר באחד המותגים הסינים היחידים שהצליח לעשות לעצמו שם חיובי גם ובעיקר בשווקי המערב.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x