$
חדשות טכנולוגיה

טאבולה רוכשת חטיבה של חברת סלטיק הישראלית

טאבולה תקבל את הפעילות של סלטיק בתחום החדשות שתצטרף לניוז פיד של החברה. כ-30 מעובדי סלטיק יצטרפו לטאבולה. בעבר רכשה טאבולה בישראל את חברת קונברט

מאיר אורבך 08:1504.03.19

חברת טאבולה, ענקית המלצות התוכן, רוכשת את חטיבת טסארט מחברת סלטיק Celltick, הישראלית. סכום הרכישה לא פורסם.

 

 

 

במסגרת הרכישה תקבל טאבולה את הפעילות של סלטיק בתחום החדשות שתצטרף לניוז פיד של טאבולה וכ-30 מעובדי החברה יצטרפו לטאבולה על פי ההסכם.

 

פעילות החדשות של טאבולה כיום נמצאת על מספר רב של יצרניות טלפון ביניהן ZTE ו-VIVO הסיניות. החיבור עם החטיבה של חברת סלטיק תרחיב את התפוצה של הניוז פיד לשורה של ספקיות תקשורת מהדרג הראשון, מפתחי אפליקציות ויצרניות מכשירים אחרים.

 

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה צילום: David Pexton

 

לדברי אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה, "השילוב של מפיצים מהדרג הראשון, הדאטה וטכנולוגיות הלימוד שלנו מאפשרים לתת למשתמשים שלנו תוכן מותאם אישית ברמה הגבוהה ביותר. הטכנולוגיה שאנחנו רוכשים כעת היתה בשימוש של ספקי תקשורת מובילים ועכשיו, בשילוב עם המערכות שלנו, נוכל לספק פלטפורמה בעלת ערך גבוה יותר לאותם קוראים".

 

 

רונן דניאל, מייסד ומנכ"ל סלטיק רונן דניאל, מייסד ומנכ"ל סלטיק

 

רונן דניאל מנכ"ל ומייסד משותף של סלטיק: "הצוות שלנו פיתח מוצר ברמה הגבוהה ביותר שפועל אצל 50 מפעילים סלולריים ויצרני מכשירים בכל העולם והיה בשימוש של עשרות מיליונים של משתמשים בכל חודש. הגענו לשלב שהטכנולוגיה דורשת השקעה משמעותית כדי להביא את המוצר לדרגה הבאה שלו ולכן החיבור עם טאבולה יאפשר למוצר הזה להגשים את הייעוד שלו".

 

בעבר רכשה טאבולה בישראל את חברת קונברט הפעילה בתחומי הוידאו ואת קומרס סיינס שהיתה פעילה בתחומי הפרסונליזציה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x