$
הייטק והון סיכון

אקזיט לחברת הסייבר הישראלית אנבוטיפיי: נרכשה על ידי אדג'סט הגרמנית

לפי הערכת כלכליסט, סכום הרכישה עומד על כמה עשרות מיליוני דולרים בלבד. אנבוטיפיי, המפתחת טכנולוגיות לזיהוי התקפות בוטים, תמשיך לפעול כחטיבה עצמאית של החברה הגרמנית. חברת אדג'סט מודדת פרסום ברשת ומפעילה אמצעים לזיהוי הונאות בתחום

הגר רבט 18:5022.01.19

אקזיט לחברת הסייבר הישראלית אנבוטיפיי (Unbotify), שנרכשה על ידי חברת אדג'סט (Adjust) הגרמנית, כך הודיעה היום (ג') האחרונה. סכום הרכישה ופרטיה לא נמסרו, אך לפי הערכת כלכליסט הוא עומד על כמה עשרות מיליוני דולרים בלבד. אנבוטיפיי תמשיך לפעול כחטיבה עצמאית של החברה הגרמנית גם לאחר השלמת הרכישה.

 

 

 

 צילום: שאטרסטוק

 

 

אנבוטיפיי נוסדה ב-2015 על ידי אלון דיין וירון אוליקר, ומעסיקה היום 25 עובדים בתל אביב. היא מפתחת טכנולוגיות לזיהוי התקפות בוטים ובין לקוחותיה חברות סחר מקוון, גיימינג ועוד, הנמנות על רשימת פורצ'ן 500. אנבוטיפיי גייסה עד היום רק שני מיליון דולר בסבב A מקרן מווריק ונצ'רס ישראל.

 

הטכנולוגיה של החברה עושה שימוש בלמידת מכונה כדי לזהות מאות פיצ׳רים ביולוגיים המבדילים בין בוט למשתמש אנושי, ביניהם האוריינטציה של המכשיר, אופי המגע והלחיצה ועוד. כך יכולים המפעילים להיות בטוחים שמדובר במשתמש אנושי.

 

הרוכשת הגרמנית, אדג'סט, מודדת פרסום ברשת ומפעילה אמצעים לזיהוי הונאות בתחום. לפי מדדים של WFA (פדרציית המפרסמים העולמית), מותגים ומפרסמים יפסידו 50 מיליארד דולר עד שנת 2025 כתוצאה מהונאות שונות להגדלת היקף התנועה ברשת, אחת העיקריות שבהן היא השימוש בבוטים המזייפים התנהגות אנושית.

 

"ההתמודדות עם הונאה דיגיטלית היא מלחמת חתול ועכבר" מסר בעקבות ההודעה אלון אוליקר, מייסד משותף ומנכ"ל אנבוטיפיי. "זו הסיבה שבגללה החלטנו להתמקד בנקודות המידע הקשות ביותר לזיוף: ההתנהגות האנושית. כך אנחנו משנים את את המאזן לטובת המגינים. מיזוג טכנולוגיות זיהוי הבוטים שלנו עם הפילטרים המתקדמים של אדג'סט לזיהוי הונאות יחזקו את המעמד של אדג'סט כמובילת שוק בתחום מניעת הונאות וישימו קץ להפסדים של מיליארדי דולרים בתחום".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x