שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת Slidely תיקרא Promo.com, על שם המוצר העסקי שלה

החברה מפעילה פלטפורמה ליצירת תוכן ויזואלי כסרטונים, מצגות, קולאז'ים ותמונות; הגרסה העסקית מכוונת לעסקים קטנים, וצברה מיליון משתמשים

מאיר אורבך 14:1322.01.19

חברת הסטארט-אפ הישראלית סליידלי, שמפעילה פלטפורמה ליצירת תוכן ויזואלי, מחליפה מיתוג: מעתה תיקרא Promo.com. פרומו היתה עד כה שמה של פלטפורמת החברה - והמיתוג החדש נועד לסייע בקידום פעילות תוכן עבור עסקים קטנים.  

 

 

סליידלי החלה כפלטפורמה חינמית וצברה יותר מ-200 מיליון משתמשים. היא מאפשרת למשתמשים ליצור מצגות, סרטונים, קולאז'ים ותמונות. החברה השיקה את שירות הוידאו שלה לעסקים תחת המותג "פרומו מבית סליידלי" ביולי 2016.

 

פרומו מבית סליידלי פרומו מבית סליידלי

 

 

לפרומו כמיליון משתמשים רשומים ועשרות אלפי לקוחות משלמים, ביותר מ-200 מדינות ואזורים, ביניהם עסקים קטנים, בינוניים, חברות ציבוריות וחברות המדורגות בפורצ'ן 500. לאחר רכישת הדומיין Promo.com, בחברה מתכוונים להרחיב את מוצריה החדשים כאשר מוצרי החברה החינמיים המיועדים לצרכנים (B2C) ישארו זמינים בעתיד הנראה לעין ב-slide.ly.

 

"ככל שהחזון שלנו התפתח והתבהר, היה טבעי שנחזק את הקשר בין המותג שלנו לצרכים של הלקוחות שלנו", אמר תום מור, מנכ"ל ומייסד החברה. "עם הזמן הבנו שהמטרה של העסקים שמשתמשים בפרומו היא לא לערוך וידאו. הם מגיעים אלינו כדי לקדם משהו, בין אם זה עסק, מוצר או כל דבר ואנחנו רוצים לעזור להם לעשות את זאת בקלות ובאופן הכי קריאייטיבי שאפשר״.

 

 

 

החברה מעסיקה כ-50 עובדים במשרדיה בתל אביב, ורשה וניו יורק, ומגייסת כיום כעשרים עובדים נוספים בתחומים כפיתוח, QA, שיווק, קריאייטיב, עיצוב ופיתוח עסקי. עד היום גייסה כ-12.5 מיליון דולר בהובלת קרן Benson Oak.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x