$
הייטק והון סיכון

הסנסור של חברת innoviz עובר לייצור המוני בסין

החברה פיתחה מערכת מתקדמת למיפוי תלת ממדי של סביבת כלי רכב אוטונומיים, כדי לשפר את הבטיחות בתנאי ראות קשים. באפריל האחרון נודע שהמערכת תותקן במכוניות האוטונומיות של BMW ב-2021

הגר רבט 15:2119.12.18
אינוויז (Innoviz) הישראלית הודיעה היום (ד׳) על העברת הסנסור המתקדם שלה לייצור המוני. החברה הישראלית מקימה פס ייצור חדש בסין, שצפוי להגיע לייצור המוני בסוף השנה הבאה.

 

 

 

אינוויז, שהוקמה ב-2016, הציגה צמיחה מהירה מאוד עד היום ומונה כבר יותר מ-200 עובדים, עם צפי לכ-300 עובדים בשנה הקרובה. החברה מייצרת סנסור לרכב האוטונומי שמאפשר יכולת סריקה מתקדמת ומיפוי תלת ממדי בדיוק גבוה של סביבתו, מה שמייעל פעולה בתנאי מזג אוויר קשים. 

  

חיישן אינוויז חיישן אינוויז צילום: Inoviz

 

 

גלאי הלידאר של החברה מציג ביצועים מתקדמים, תוך שיפור משמעותי בטווח וברזולוציה לצד הוזלה משמעותית במחיר. אינוויז אף מספקת מעטפת אלגוריתמית מבוססת למידה עמוקה שמנתחת את הסביבה ומזהה את האובייקטים, המכשולים ותוואי הנסיעה.

 

באפריל האחרון הודיעה אינוויז שחברת BMW בחרה להטמיע את הגלאים שלה בדגמי הרכב האוטונומי של החברה ל-2021 בייצור סדרתי. ״עברנו עם BMW תהליך ארוך מאוד וכיום אנחנו נמצאים בתהליכים דומים עם חברות נוספו בתחום״ אמר היום לכלכליסט מייסד ומנכ״ל החברה, עומר כילף.

 

 

עומר כילף עומר כילף צילום: אוראל כהן

 

 

לחברה יש היום פס ייצור בארץ שבוונה את שני המוצרים שפותחו בחברה בהיקף קטן יותר, ופס הייצור בסין יענה על ההיקף הדרוש עבור הטמעה של המוצר בהיקף מסחרי.

 

 

 

״אין לנו היום תחרות בשוק״ אמר כילף, ״הרבה חברות שקמו בשנתיים האחרונות בחרו באסטרטגיה שונה משלנו לפיתוח לידאר לרכב האוטונומי והמוצר שלהן עדיין גדול מאוד ויקר מאוד ולכן לא רלוונטי לפרויקטים בהם הרגישות לגודל ולאמינות חשובה מאוד. אנחנו בחרנו לפתח 3 שבבים שונים ולכן מספקים מענה בכמה רמות: לביצועים, לעלות הנמוכה לגודל ולאמינות״.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x