$
הייטק והון סיכון

שחקנית חדשה בענף המוניות: יאנגו הושקה רשמית בישראל

שירות ההיסעים של יאנדקס הרוסית הושק באירוע רשמי, בו טענו בכירים בחברה לצמיחה מהירה במספר הנהגים והבטיחו לשפר משמעותית את זמינותם בשעות העומס. השירות זמין בגוש דן ובערי החוף

מאיר אורבך 11:0010.12.18
כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט": יאנדקס טקסי השיקה היום (ב') רשמית את פעילותה בישראל, תחת מותג יאנגו. ההשקה נערכה באירוע בת"א בו השתתפו אראם סרגסיאן, מנהל הפעילות של יאנדקס טקסי ב-EMEA, המנכ"ל המקומי יניב אלפי ויעל מור עופר, מנכ"לית תחנת מוניות הקסטל. לצד התחנה הוותיקה, הצטרפו ליאנגו גם תחנת המשחרר ואחרות.

 

 

 

"לא נחייב על האפליקציה או על התוכנה ונמריץ נהגים בשעות השיא, כדי שהשירות שהנהג ייתן יהיה טוב וירצו לנסוע אצלנו", אמר אלפי. "אנחנו עובדים עם שותפים ואחת הסיבות לכך היא שאנחנו רוצים שהתשלום לנהג יעשה בתדירות מאוד גבוהה - כל כמה ימים ואף פחות מזה". מור עופר ציינה שתחנת מוניות לא יכולה לעבוד לבד, והחיבור ליאנגו צפוי לשפר את פעילותה: "יאנגו תשולב בתחנות המוניות. מנהלי התחנות יודעים לעשות את העבודה בפועל, יודעים לשפר את השירות וזה ההבדל", אמרה.

 

מונית של יאנגו מונית של יאנגו צילום: מאיר אורבך

 

 

"האפליקציה תאפשר לקבל מוניות מהר יותר מהמתחרים ובשעות העומס. אנחנו נביא טכנולוגיה מתקדמת שתשפר את השירות בישראל; בשעות העומס כמעט אי אפשר לקבל מוניות כאן ואנחנו רוצים להציע שירות אמין", אמר סרגסיאן. "יש לנו 2,000 נהגים כבר עכשיו והמספר גדל במהירות. יש גם עשרות אלפי התקנות של האפליקציה. אנחנו נפעל בהתחלה בגוש דן, חיפה, אשקלון, אשדוד וכל הערים לאורך החוף. על ירושלים אנחנו חושבים אבל לא משיקים בשלב זה".

 

 

 

אלפי הוסיף שלהערכתו, תגיע החברה ל-5,000 נהגים במהירות, ושיש לאן לצמוח: "בישראל יש 70 מיליון נסיעות מיוחדות בשנה, מהן רק 20 מיליון הן דרך גט, לפי נתוני משרד התחבורה", אמר. בנוסף, הסביר במה שונה פעילות יאנגו מפעילות אובר: "אנחנו עובדים על פי חוק רק עם מוניות ותחנות מוניות מאושרות. זה ההבדל הגדול בינינו". בשלב זה, מציעה יאנגו הנחה של חצי מחיר על חמש נסיעות ראשונות והנחה של 30% לשאר הנסיעות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x