שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

אמזון מכוונת לחלל: תשיק תשתית עננית זולה לתקשורת לוויינית

החברה תקים כתריסר מרכזי תקשורת לוויינית, שיציעו לחברות תקשורת גלובלית לפי צריכה, ללא תשלום מראש על זמן קישוריות מוגבל ללוויין - השיטה הנהוגה כיום. השירות יוכל להוזיל צפייה בשידור חי של הופעות, אירועי ספורט וחדשות

רפאל קאהאן 15:0928.11.18

אמזון מכוונת לחלל: חטיבת הענן AWS תקים כתריסר מרכזי תקשורת לוויינית. הם מיועדים לספק ללקוחות גישה לתשתית חיבור עננית, בה העלות תלויה בהיקף הצריכה ולא בתשלום מראש.

 

 

הגישה הזו תוכל לחולל מהפכה בתחום תשתיות התקשורת לשידורי זמן אמת: תקשורת לוויינית משמשת בין היתר, לשידור ישיר של אירועי ספורט, חדשות והופעות, ותחנות הממסר של אמזון תעביר את השידור לכל נקודה בעולם בצורה משתלמת יותר.

 

לוויין תקשורת לוויין תקשורת

 

 

כיום גובים ספקי תשתית התקשורת הלוויינית עלות מראש, בהתאם לזמן השידור שהזמינו לקוחות על אלומת מפעיל הלוויין. המודל של אמזון מפרק את השיטה הזו, ומוזיל משמעותית את השידור; "הלקוח יבחר לאיזה תחנת שידור שלנו הוא ירצה להתחבר בהתאם לצרכיו", הסביר מנכ"ל AWS אנדי ג'סי, בכנס re:invent שמתקיים השבוע בלאס וגאס.

 

אמזון השיקה כבר שתי תחנות שידור וצפויה להשלים את ההפעלה של שאר הרשת שלה עד אמצע 2019. את המיזם היא מפעילה בשיתוף עם לוקהיד מרטין, שמספקת לה את רשת האנטנות הגלובלית שלה, Verge. היוזמה החדשה כבר מושכת לקוחות כגון חברת מקסאר (Maxar) שהדגימה כיצד היא תוכל להשתמש בשירות כדי לנתח תצלומי לווין שיסייעו למאבק בשריפות ענק או הצלה בלב הים.

 

 

 

לפי הערכות, הכניסה של אמזון לתחום מיועדת גם לספק לה יתרון במסגרת התמודדותה במכרז הענן של הפנטגון ששוויו עומד על כ-10 מיליארד דולר ל-10 שנים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x