שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת SuperUp מאשדוד גייסה 15 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לקמעונאים להקים פעילות צרכנית במובייל. הסכום גויס על פני שלוש שנים, מקרן השקעות אמריקאית. בעקבות השלמת הגיוס, צפויה סופראפ לגייס עשרות עובדים שיצטרפו ל-60 אנשיה שפועלים מאשדוד

מאיר אורבך 12:0112.11.18
חברת הסטארט-אפ הישראלית סופראפ (SuperUp) גייסה 15 מיליון דולר מקרן השקעות פרטית מניו יורק. לדברי רועי איטח, מייסד ומנכ"ל החברה, ההשקעה נחלקה לאורך שלוש שנות פעילות החברה כאשר לאחרונה קיבלה החברה כ-10 מיליון דולר מתוך הסכום הכולל.

 

 

סופראפ פיתחה פלטפורמת קניות שמאפשרת לקמעונאים להקים פעילות צרכנית במובייל. החברה, שממוקמת באשדוד ומעסיקה 60 עובדים, מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ועובדת עם לקוחות גלובליים גדולים.

 

סגל סופראפ. מימין: עומר חימי, אריאל גלסנר, רועי איטח, אלחי אהרוני ואדם איטח סגל סופראפ. מימין: עומר חימי, אריאל גלסנר, רועי איטח, אלחי אהרוני ואדם איטח צילום: תמי וייס

 

 

"המערכות שזמינות למובייל מסורבלות לקנייה. ככל שיש יותר מוצרים וקטלוגים יותר גדולים, המשימה הופכת להיות יותר מסורבלת. אנחנו מציעים שיטה שונה אבל מאוד מהירה לבניית סל קניה", הסביר איטח. ״רוב התנועה כיום בתחום הסחר המקוון מגיעה דרך המובייל. יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם בוחרת לקנות במובייל כאשר דור ה-Y ודור ה-Z הופכים לכוח הקנייה הגדול בעולם, והם נמצאים רק במובייל״.

 

לדבריו, חווית הקנייה המקוונת שמציעים מרבית הקמעונאים לצרכנים היא קשה, לא עדכנית ולא מתאימה להרגלי הצריכה של הקהל. "סופראפ לא דומה לאף פלטפורמה אחרת ופותרת את האתגר הצרכני הגדול שבניווט בין אלפי מוצרים במובייל באופן יעיל. המטרה שלנו היא לייצר חווית קניות משמעותית ומדויקת, תוך כדי שאנו עוזרים לקמעונאים ולמותגים להעניק את הערך הגבוה ביותר לצרכנים".

 

 

 

כחלק מהשלמת סבב הגיוס, מרחיבה החברה את פעילותה באירופה, באסיה ובארה״ב ועתידה לגייס עשרות עובדים חדשים בארץ ובעולם שיצטרפו לסגל מרכז הפיתוח באשדוד. "נולדתי באשדוד וגדלתי שם וכאשר הקמתי חברה החלטתי להקים אותה שם ולהביא את ההייטק לשם", אמר איטח.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x