הייטק והון סיכון

חברת Snappy גייסה 10 מיליון דולר, להתאמת מתנות לעובדי ארגונים

לחברה יש פלטפורמת שי לחג חכמה; היא מאפשרת להתאים בין מידע על עובדים בארגונים ובין מתנות שמתאימות עבורם, ולהפיץ אותן כאפשרויות לבחירה. את הסבב הובילה 83North והשתתפה בו Hearst Ventures

הגר רבט 16:0223.10.18
הסטארט-אפ הישראלי סנאפי (Snappy), שפיתח פלטפורמה לשליחת מתנות, הודיע היום (ג') על סבב A בסך 10 מיליון דולר אותו בהובלת קרן 83North ובהשתתפות Hearst Ventures.

 

 

סנאפי הוקמה ב-2015 על ידי חני גולדשטיין ודביר כהן. היא פיתחה פלטפורמה לשליחת מתנות לעובדים בידי מעסיקיהם, שמאפשרת למקבל המתנה לבחור מבין מגוון אפשרויות מותאמות אישית לפי אלגוריתם חכם. בין האפשרויות ניתן למצוא התנסויות כמו שיעורי בישול ויוגה, חופשות ביעדים בינלאומיים או מוצרים כמו טאבלטים ורחפנים ממותגים וקמעונאים מובילים. תקציב החברות עבור מתנות לעובדים נע מ-15 דולר ועד 1,000 דולר ומעלה, אך בניגוד לשובר רגיל, מקבל המתנה לא רואה את תג המחיר.

 

חני גולדשטיין חני גולדשטיין

 

 

גולדשטיין, מנכ"לית סנאפי, הסבירה: "ההתאמה מבוצעת על ידי אלגוריתם ששואב מידע על העובד ממערכת משאבי האנוש המוטמעת בארגון. 170 חברות כבר משתמשות בפלטפורמה״. ביחס לכניסה עתידית לשוק הישראלי, אמרה: ״בישראל יש שימוש נרחב במקומות עבודה בתלושי שי וכן נכונות לאמץ חידושים טכנולוגיים. אנו בוחנים בחיוב את האופציה לפעול גם בארץ״.

 

 

 

"בסביבה התחרותית כיום, לחברות יש אתגר גדול בשימור כישרונות מעולים בארגון, וככל שהדרישה של העובדים להכרה הולכת וגדלה, לפתרון שמספקת סנאפי יש שוק בהיקף חסר תקדים", מסר קן ברונפין, מנהל זרוע ההשקעות הבינלאומית של Hearst Ventures. "החברה זיהתה שוק עם צורך ופיתחה פלטפורמה שמאפשרת לחברות להעניק לעובד את המתנה שהוא בוחר לקבל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x