שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מכשירים

רשמית: סמסונג תשיק גלקסי מתקפל ב-2019, תשנה את אסטרטגיית מוצריה

מנכ"ל חטיבת המובייל של הענקית הקוריאנית סיפר שבשנה הקרובה יושק טלפון בעל מסך גמיש, שמפותח מזה שנים. בנוסף, הסביר שמכשירי הביניים של החברה יקבלו תכונות מתקדמות שעד כה נשמרו למכשירי דגל, במטרה לפנות למשתמשים חסכנים

ניצן סדן 09:1204.09.18
סמסונג מתכננת לבצע שינויים גדולים באסטרטגיית המוצר שלה בשנה הקרובה - כך עולה מראיונות שקיים לאחרונה מנכ"ל חטיבת המובייל של החברה, די ג'יי קו.

 

 

לפי דיווח של פורבס, סיפר קו שהחברה תשיק השנה את הסמארטפון המתקפל הראשון שלה שיצויד במסך גמיש - אותו טלפון שכונה גלקסי X וגלקסי F והערכות אודותיו רצות ברשת מזה שנתיים.

 

עיצוב קונספט של טלפון הגלקסי המתקפל עיצוב קונספט של טלפון הגלקסי המתקפל צילום: forbes

 

 

קו לא מסר פרטים על המכשיר או מועד השקה, אך יש להניח שיוצג באירוע הגלקסי S ברבעון הראשון או באירוע ה-Note של הקיץ. אם יוצג באחרון, יהיה על סמסונג לקוות שוואווי לא תקדים אותה בהצגת טלפון שכזה; גם היצרנית הסינית, מתחרתה הגדולה, מפתחת מכשיר מתקפל ועובדת עליו בקצב מואץ. ככל הנראה שהמכשירים המתקפלים יהיו היקרים ביותר בשוק המובייל, בשל האתגרים ההנדסיים שטמונים בניית המסך הגמיש בקנה מידה נרחב.

 

בראיון שנתן קו ל-CNBC חשף שינוי נוסף, שצפוי להשפיע על הרבה יותר משתמשים: מדיניות עיצוב מוצר חדשה. קו אמר בראיון שעד כה, הביאה סמסונג את הטכנולוגיות והתכונות הכי מתקדמות למכשירי העילית S ו-Note, ורק לאחר מכן שילבה חלק מהן במכשירי הביניים שלה. זאת, בעוד קהלים גדולים כלל לא יכולים לשלם 800 ו-1,000 דולר על סמארטפון פרימיום. לכן, הסביר קו, מעתה יוצגו טכנולוגיות חדשות גם במכשירי סדרות הביניים A, שזולות בהרבה ממכשירי הדגל.

 

די ג'יי קו די ג'יי קו

 

 

"אנחנו מתמקדים מאוד בבני דור המילניום, שלא יכולים להרשות לעצמם את מכשיר הדגל", אמר קו. "אבל איך אוכל לספק חדשנות עבורם? זו הסיבה שאני מנסה לבדל את קטגוריית מכשירי הביניים". עדיין לא ברור איך תיושם האסטרטגיה הזו בשטח, אך יתכן שסמסונג תביא תכונות שעד כה נשמרו למכשירים הכי טובים שלה - למשל, העט החכם של סדרת נוט - גם לטלפונים אחרים.

 

 

 

מטרת האסטרטגיה הזו היא להגדיל את הכנסות החברה מפלח הביניים, שוק שעד כה השקיעה בו פחות מאשר בפלח הפרימיום. חברות סיניות כוואן פלוס, שיאומי ואחרות השיקו מכשירי ביניים בעלי יכולות שקרובות לשל מכשירי דגל, מה שסייע להן לגדול במהירות ולשפר את מודעות הצרכן למה שהוא מקבל בתמורה לכספו. עתה מאמצת סמסונג את התפיסה הזו בעצמה, כדי לא להפוך לחברת פרימיום כמו אפל - חברה שאמנם מכניסה יותר כסף מכל טלפון שתמכור, אך בפועל מוכרת פחות יחידות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x