$
אינטרנט

דיווח: אמזון מפתחת את Free Dive, שירות וידאו מבוסס פרסומות

השירות יציע תוכן בסטרימינג עבור 48 מיליון משתמשי סטרימר ה-Fire TV של החברה, ומפותח בידי IMDB שבבעלותה. אמזון מתכננת להרחיב כך את פעילותה בתחום הפרסום בווידאו, צעד נוסף בדרך לתחרות חזיתית עם ענקיות פרסום כגוגל ופייסבוק

עומר כביר 10:4829.08.18

אמזון מתכננת להשיק שירות וידאו חינמי בסטרימינג, שיתבסס על פרסומות. לפי דיווח של אתר The Informaion, המבוסס על מקורות המקורבים לנושא, יהיה השירות זמין בלעדית ל-48 מיליון משתמשי Fire TV, הסטרימק של החברה.

 

 

את השירות החדש מפתחת החברה הבת IMDB, והוא חלק ממאמצים רחבים יותר של אמזון לתפוס חלק משוק הפרסום בטלוויזיה שמוערך ב-70 מיליון דולר. במסגרת מאמצים אלו כבר השיקה החברה תוכניות עם פרסומות ב-IMDB, הרחיבה את פרסומות הווידאו בטוויץ' והציגה פרסומות במהלך משחקי NFL בפריים וידאו. לפי אחד המקורות, אמזון צפויה בקרוב להציג פרסומות במשחקי ספורט שישודרו בפריים וידאו באירופה.

 

 

סטרימר Fire TV סטרימר Fire TV

 

 

שירות הסטרימינג החדש יפעל בנפרד מפריים וידאו, פלטפורמת הסטרימינג הראשית של החברה שמתחרה בנטפליקס. לפי The Information הוא יכונה Free Dive והחברה מנהלת מגעים עם אולפנים הוליוודיים לקבל רשיונות לסדרות טלוויזיה ישנות יחסית ששידורן כבר הסתיים.

 

אם אכן יתבסס השירות בעיקר על תכנים ישנים יחסית, הוא יהיה דומה מאוד ל-Roku Channel, שירות הסטרימינג מבוסס הפרסומות שמיועד לסטרימרים של Roku – היריבה הגדולה ביותר של Fire TV בארה"ב, עם 59 מיליון משתמשים. לאחרונה הודיעה רוקו שבכוונתה להציע את השירות ברשת ובמכשירים אחרים שלא מבוססים על התוכנה שלה.

 

המיקוד של הערוץ מצביע על כך שהשירות החדש, הן מבחינת התכנים והן מבחינת קהל היעד, ינסה להשתלט רק על חלק קטן משוק הפרסום בטלוויזיה. ואולם, עצם כניסת אמזון לתחום צפויה לסייע להתפחות אחד התחומים הצומחים בחברה.

 

 

בתקופה האחרונה מבצעת אמזון מהלכים משמעותיים כדי להגדיל את הכנסותיה מפרסום, שכוללים ניסויים לשילוב פרסומות בשירותים שונים, שילוב תוכן מקודם באלקסה, ובחינה של מוצר פרסום חדש שיתבסס על הרגלי שופינג. זאת, במטרה לשבור את הדואופול של גוגל ופייסבוק בשוק הפרסום הדיגיטלי ולהפוך לשחקנים משמעותית בתחום.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x