• תפריט
הייטק והון סיכון

חברת Trigo Vision גייסה 7 מיליון דולר להחלפת הקופאים בתוכנות

החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת להחליף את הקופות בחנויות באלגוריתם שמזהה רכישות, בתצורה דומה לשל אמזון Go - אך מסתמך על מספר קטן יותר של מצלמות, מה שמקל על פריסה ברשתות. את סבב הגיוס הובילו הקרנות ורטקס וחץ

מאיר אורבך 14:0211.07.18
חברת הסטארט-אפ הישראלית טריגו ויז'ן (Trigo Vision) גייסה 7 מיליון דולר בסבב ראשון, אותו הובילו הקרנות ורטקס וחץ. החברה פיתחה טכנולוגיה שמציעה רכישה בחנויות ללא צורך בקופה, בדומה לאמזון Go. טריגו ויז'ן, שהוקמה על ידי היזמים מיכאל ודניאל גבאי, מעסיקה כיום 15 עובדים בתל אביב.

 

 

הפלטפורמה של החברה משלבת מצלמות ושכבת אלגוריתמיקה לראייה ממוחשבת שמסוגלת לזהות ולעקוב בזמן אמת ובאופן מדויק אחר מוצרים שבחרו לקוחות בחנות. כך ניתן לבטל את הצורך במעבר דרך קופה מסורתית.

 

"אנחנו שמחים להוביל את סבב הגיוס הראשון של טריגו ויז'ן ביחד עם קרן ורטקס, ואנו מאמינים שהצוות החזק של החברה הוביל אותה למקום שבו היא נמצאת היום" מסר יהודה טאוב, שותף מנהל בקרן חץ ונצ'רס. "הטכנולוגיה החדשנית של טריגו ויז'ן, בשילוב עם יכולות הביצוע שלה, יגדירו את העתיד של עולם הקמעונאות הפיזית".

 

דניאל ומיכאל גבאי דניאל ומיכאל גבאי

 

 

"המייסדים של טריגו הצליחו בזמן קצר לגייס צוות מחקר ופיתוח יוצא דופן כדי להתמודד עם הבעיה האדירה של חוויית הלקוח בחנויות הפיזיות", הוסיף ינאי אורון, שותף כללי בקרן ורטקס, "המהירות בה בנתה החברה מוצר עובד, ורמת העניין שהיא מקבלת מכמה מרשתות הקמעונאות הגדולות בעולם הן עדות לכך".

 

הטכנולוגיה של טריגו ויז'ן פותחה על ידי מומחי בעלי ניסיון עשיר ומגוון, יוצאי תוכנית תלפיות ויחידות עילית של חיל מודיעין, בשיתוף עם מומחים מהסקטור הפרטי. ייחודיות הטכנולוגיה היא ביכולת איסוף נתונים, המאפשרת זיהוי כלל המוצרים בחנות ברמת דיוק גבוהה, תוך שימוש בכמות מצלמות הקטנה משמעותית מפתרונות מתחרים. גמישות הטכנולוגיה מאפשרת פריסה קלה ומהירה בחנויות בכל גודל, ללא כל צורך בשינוי החנות, וכן בהתאמה להרגלי הצריכה המשתנים ממדינה למדינה.

 

המערכת מסוגלת להפיק תובנות על הרגלי הרגישה של הקונים, לתרום לחוויית השימוש שלהם בחנות, לסייע בבקרת מלאי ואף לצמצם גניבות מהחנויות. כדי למנוע פגיעה בפרטיות המשתמשים, נבנה המוצר בכפוף למגבלות תקנות GDPR האירופיות. יתר על כן, זוכות הקמעונאיות לשטח נדל"ני נוסף שהתפנה בחנות, בעקבות הסרת הקופות ופינוי החלל הנדרש לעמידה בתור.

 

"אנחנו נמצאים במגעים מתקדמים עם כמה מהקמעונאים הגדולים בעולם. בעזרת הגיוס נמשיך לפתח יישומים חדשים לטכנולוגיית הזיהוי והמעקב שלנו, ובכך נשפר את היעילות התפעולית של החנות ואת חווית הלקוח", אמר מיכאל גבאי, מנכ"ל החברה. "השירות שהחברה עתידה לספק ללקוחותיה הוא חסר תקדים בעולם החנויות הפיזיות ויהפוך את הפלטפורמה האוטונומית למובילה בשוק. הגיוס נועד לתמוך בקצב הצמיחה שלנו ולהרחבת צוות המחקר והפיתוח בתל אביב".

  

 

 

"בכל תחום בו ישנה אוטומציה כוללת, חייבת הטכנולוגיה להיות מדויקת ביותר, במיוחד בסביבה של ממשק ישיר עם לקוחות", הוסיף דניאל גבאי. "זו מטרתנו ואנו מאמינים כי היכולות הטכנולוגיות של הפלטפורמה שלנו, עם שילוב של גמישות ויכולת פריסה רחבה, יכולות להתעלות על המתחרים, אפילו בהשוואה לענקי הטכנולוגיה בענף".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x