שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מכשירים

שירותי גוגל הום וכרומקאסט קרסו בשל תקלה עולמית

עדכון תוכנה לקוי גרם לפלטפורמת גוגל להתנתק מהמכשירים שלה, מה שלא מאפשר שימוש בהם. החברה פועלת לתיקון התקלה וצפויה להשיק עוד היום עדכון תוכנה שיפתור את הבעיות

רפאל קאהאן 13:4028.06.18

תקלה עולמית ברמקולים החכמים מסדרת גוגל הום ובסטרימר הכרומקאסט: מאז שעות הלילה הופיעו דיווחים רבים ברחבי העולם על ליקויים שמונעים מהמוצרים מלהתחבר לרשת ולפעול כשורה. גוגל הכירה בליקוי, והודיעה שהיא פועלת לתיקונו המהיר.

 

 

התקלה מתבטאת בכך שניסיון להפעיל את הרמקול בפקודה קולית יביא לתשובה כגון “there was a glitch, try again in a few seconds” או “sorry, something went wrong, try again in a few seconds”. בכרומקאסט הבעיה מתבטאת בכך שלא ניתן להזרים תוכן מאפליקציות כגון נטפליקס, HBO או יוטיוב. סימן ההזרמה (cast) נעלם ואינו זמין למשתמשים.

 

סטרימר הכרומקאסט סטרימר הכרומקאסט צילום: בלומברג

 

 

לטענת החברה, יושק עדכון תוכנה בתוך מספר שעות, שיאפשר למכשירים לפעול כשורה. ככל הנראה שמדובר בתקלה שמקורה בגוגל עצמה, בפלטפורמה שמנהלת את התקשורת מול המוצרים; עדכון מערכות לקוי שבר את החיבור בין המכשירים והמערכת.

 

 

 

לא כל המשתמשים סבלו מהבעיה ולמעשה, בחלק מהמקרים נראה שהיא נפתרה מעצמה. צוותי התמיכה של גוגל המליצו למתלוננים לאפס את המכשירים שלהם, מה שעזר לחלק קטן מהם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x