$
אפליקציות

אינסטגרם השיקה את IGTV, פלטפורמת וידאו שתתחרה ביוטיוב

השירות יוטמע באפליקציה ויציג סרטים באורך של עד 60 דקות; בשלב זה לא יוצגו בו פרסומות, אך הן צפויות להשתלב בו בעתיד הקרוב, בהתאם לקצב האימוץ של הצופים. בתוך כך, הודיעה פייסבוק שאינסטגרם הגיעה למיליארד משתמשים חודשיים

יואב סטולר 12:4821.06.18

אינסטגרם השיקה את IGTV - פלטפורמת וידאו חדשה לסרטונים באורך של עד 60 דקות. פייסבוק, שמחזיקה באפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית, מתכננת להתחרות כך ביוטיוב, מנוע שיתוף הווידאו הגדול בעולם. עד כה, ניתן היה לפרסם באינסטגרם סרטונים באורך של דקה בלבד.

 

 

החברה מנסה למשוך ל-IGTV יוצרי תוכן, חברות הפקות, סלבריטאים ומובילי דעת קהל כדי לשלהב את הקהל ולהביא איתו גם מפרסמים. IGTV לא תפעל כאפליקציה נפרדת, אלא כערוץ בתוך אינסטגרם, כדי לחבר בקלות את משתמשי השירות לפלטפורמה החדשה.

 

שירות IGTV שירות IGTV צילום: androidpolice

 

 

בין השאר, יוכלו המשתמשים לצפות בכל סרטון בהמשכים, לקבל התראות על פרסום וידאו מחשבונות שהם עוקבים אחריהם ולצלם ולהעלות קליפים בקלות דרך יישום המצלמה המובנה באינסטגרם.

 

אינסטגרם מחפשת שותפים וסלבריטאים. IGTV אינסטגרם מחפשת שותפים וסלבריטאים. IGTV צילום: androidpolice

 

 

IGTV תציג עבור המשתמשים את הסרטונים הפופולרים שיש בה, בתקווה שיוותרו על הזפזופ ליוטיוב ויישארו באינסטגרם. החברה תוכל להפיק ערך רב אם תצליח, שכן פרסומות וידאו מכניסות יותר כסף מפרסומות סטנדרטיות וכשמדובר בסרט של שעה, ניתן לשלב הרבה יותר מהן.

 

 

 

בשלב זה, האפליקציה לא תציג פרסומות, אך מדובר בעניין זמני שישתנה ברגע שתצבור IGTV די משתמשים ושותפים. בתוך כך, הודיעה פייסבוק שאינסטגרם הגיעה לשיעור שימוש של מיליארד משתמשים בחודש - נתון צפוי בהתחשב בפופולריות שלה, בעיקר בארה"ב ובאירופה. שיעור השימוש הזה משחק לטובת IGTV, כך שיתכן שהפרסומות יגיעו לסרטוני הפלטפורמה תוך זמן קצר ביותר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x